Nuffnang Ads

Wednesday, January 23, 2008

the Garden

Rabu, 23 Jan 2008. Misi: jalan2 di The Garden. ari nie cuti umum - Thaipusam. seawal kul 4.00am aku kluar ngan orang tu, dia ajak lepak2. mujo aku tido awal balik keje selepas tensen mensen tuu.. haa.. dia ajak gi lepak kat tempat biasa sampai laa kul 9am lebih. balik dari situ, aku singgah gerai nasi kawah tapaukan bekpes utk org kat umah. beli nasi dagang yg takde ikan ayer tu (dari aritu aku teringin nk mkn) utk aku ngan ana, dan nasi kerabu utk suli. disebabkan takde ikan, aku belikan ikan sembilang goreng utk ana dan ikan goreng utk aku.. balik umah, aku ketuk bilik ana ajak dia mkn. sebenarnye, mlm tadi aku gaduh ngan dia.. dah tu gigit lengan aku, aku TAK sengaja TERcekik leher dia.. adeyy.. sori beb!! haa.. ana cam marah lagi kat aku sebenarnye, leh tgk dari mata dia. emm... aku kalo gaduh lama2 ngan dia, mesti tak beh. then, kitorg cuba act cam biasa.. then mkn nasi dagang tu dpn tv. sambil2 tu tgk rancangan Martha Steward yg ngah asek buat pai.. ana ni kan, satu jer.. sebarang makanan yg melibatkan segala mende pai nei, suka ya amat.. aku tak brp suka sgt, tapi aku suka beli laa.. hahahahah! ngah lepak2 lam bilik, tetiba Naim sms ajak gi Mikveli. aku tanye suli, dia nak gi tak. katanye nak gi. haa. aku folo laa.. ana lak takmo kluar katanye.. not in mood .. hehehe.. aku paham.. bersiap lebih kurang, aku pakai short superman ngan t-shirt je, trus ke sana ngan suli naik teksi..

sampai midvalley dah dekat kul 3ptg. sementara tunggu Naim sampai, aku ngan suli gi MPH dulu. suli nak beli buku tadika utk Alya. masuk lam tu, biasa laa, banyak gak buku2 tadika yg aku rasa sesuai utk alya. suli belikan dia buku bahasa melayu, buku matematik ngan buku mewarna kat dia.. skali ngan pensil warna complete ngan sharpener (org ganu panggey - gorrek). hehehe! pas tu gi mkn kat food court tengah tu, mkn yg 'order2'..hehehe.. aku pekena rojak buah dulu sementara tunggu bebudak tu oder mknan. ada laa yg meja seblah tu pandang2 aku, ye laa, tau laa aku botak dia de rambut.. toksah laa jakun sgt.. ikutkan kalo aku ngan ana neh, aku pandang jaki jer.. tapi takde geng laa pulak.. ish..!! pas mkn, gerak gi the Garden. kira 1st time laa aku masuk situ. giler sejuk amat! memula jalan2 carik butik Puma or Adidas utk survey topi baru aku. kebetulan lak atas tu ada 3 kedai deret.. aku terai2 topi Adidas, de satu menarik, then masuk lak ke butik Puma, takde lak topi yg menarik.. haa.. yg menariknye, aku jupe wolet yg sesuai amat utk aku adiah kat ana sempena besdey dia .. baru kluar tuh! aku sure, ana mesti suka sbb buckel dia cantik.. skali zass ngan citibank goldcard.. ewahh.. lama tu aku tak guna kad tuu...hahahha.. then pas beli tu, trus ke butik adidas semula, dan membeli topi baru utk aku yg bernombo 25 kat dpn. no.7 takde laaa..ish! lepas beli tu, masuk Isetan. Naim nak survey baju keje utk dia. usha2 cam tak menarik je.. then gi Mark & Spencer.. tempat first aku masuk ialah tempat jual biskot.. hehehe.. borong biskut dan budak 2 org tu beli brangan hantaran kawen dorang. on d way balik dari the Garden, aku singgah beli 4 jenis pai utk ana dan jugak belikan dia Dunkin Doughnut.. masa nk kluar ke arah teksi, tetiba lak TERsinggah tempat jual bunga lalu aku pun slamber jer beli pokok rose baru yg kacuk.. ewahh..! sampai umah, tgk ana tgh online kat pc aku.. dan aku pun kasi laa adiah tu kat dia ngan sekeping dark cokelat.. hehehe.. suka amat dia.. senyom aje.. dan mlmnye, aku tido awal tak sedor2 ..heheheh

No comments:

Post a Comment