Nuffnang Ads

Tuesday, January 1, 2008

Happy New Year 2008!


Happy New Year 2008!


should i say it "happy" new year? umm.. maybe.. but for me, this is the beginning for my new life...ada benda yg perlu aku buat utk diri aku dan juga utk seseorang. bukan niat utk kejam tapi keadaan yg memaksa kita mcm nie.. aku tau dia faham kenapa kesudahannya mcm nie.. sesuatu yg kita tak boleh teruskan dan mcm biasa, demi jaga ati org.. emm..sedey lak sambil naip nie..


hemm.. meh laa citer psl malam tahun baru 2008. sepanjang mlm tadi, aku merewang ngan seseorang ngan keter kancil dia (nombo dirahsiakan). memula temankan dia jupe geng kancil - katanya nak beli spring utk kete dia. aku bab2 kete ni out skit, skrg jer tau skit. psl BOV (de bunyi kepissh dan 'haaaa' - bunyi faveret aku tu). memula plan nak mkn satay Haji Samuri kat Kesas tuu tapi tukar plan gi mkn nasik lemak kat Brutal Cafe kat Shah Alam. ngah nak oder tu, leh lak dia nk tukar plan - tapau nasi lemak mkn kat Putrajaya. ishh.. tak logik sunggoh laa. dah ler budak yg mik oder tu lupe ker hapa tak dtg2 anto nasi lemak. member leh nak baran! fuhh.. dpt je nasi lemak, mkn tak hengat. lapar nyer psl. taim tu countdown 2008 kat tv. layan kat tv je laa.. pas mkn, gi rewang kat putrajaya. ye2 nk tgk bunga api! dah kalu taim tu dah 12.20am, bunga api ker hapa.. keter banyak kuar dari putrajaya der laa..ish.. rewang2 tgk lampu kat putrajaya yg meriah ya amat tu laa sudahnye. dah tu, gi summit jap. fuhh.. sempat dia gi tukar baju jap. ehemmm... (lupe lak nak amek gambar berdua mlm tadi.. )


then gi main pool kat summit. on d way ke summit tu, bulih aku tetido. ngantuk tetiba, sbb nasi lemak kot. sedo2 dah masuk parking summit. layan laa pool lam brp games tah, tapi de laa aku menang sekali..hehe.. ! kul 3am, gerak kuar dr summit, cuba nak gi steven lak. fuhh.. gilos.. non-stop! bila lalu kat area dpn Tabung Haji, dia ajak lalu terowong Smart. aku tak tau laa dia still leh ingat yg aku kata tak penah lalu lorong Smart. dia bwk aku lalu terowong sepanjang 5km tu (seblom tu aku eksaited tgk 3 buah keter yg menarik ya amat yg ala2 keter trek tu - vrroooommmm... fuhhh.. giloss). keter tu per ek org panggil, lupe laa mlm tadi dia de bgtau nama .. adehh.. tapi aku suka giler, siap tepuk tgn lagi (cam nora lak aku rasa taim tuu..hehhe). then lalu lam Smart yg panas tu, tau2 kluar Sg.Besi. wwwoooo.. leh kuar kut tu yek.. maklumlaa.. pestaim! :P .. then lalu ikut putrajaya lagi skali. aku tak tau laa naper cam mlm tadi putrajaya tu memanggil2 jee.. lepak jap kat jambatan, sejuk giler angin pagi. tak tahan! gerak gi Steven lak. mana tah highway kitorg lalu, kalo gi skali lagi, aku sure dh takleh ingat. de lak nama Jln.Chocrane ker pe tah.. then masuk steven, dak2 peng ramai lagi. kira meja full gak laa.. . duk layan laa games barang 16 games. kira games last aku ngan dia. serempak ngan Nas n geng2 dia. sempat laa aku menang sekali ke dua arrr? lupe lak..hehehe.. pas layan pool, gi bekpes kat A&W kat PJ. dia dah ngantuk, bwk air masuk keter, bantai tido. sedo2 dah 8.30am sedangkan dia kena balik seblom kul 10am. emmm.. dia antar sampai bwh dan itu laa aku rasa part paling trajis.. emm.. tak perlu laa aku citer kat sini sbb aku rasa dah tak larat mata aku neh naik bengkak dah.. pe2 pun, start well, end well.. mekasih sbb bwk jalan2..




*****************************************************

sepanjang mlm tadi aku ngan dia diskas per yg dah jadi antara kitorg. semuanye setel cara baik. beb, aku tau ko akan baca posting aku yg nie, ingat.. jgn nakal2 dah! dan mekasih sbb bgtau ko akan kawen bila. kita admit, masing2 ada buat silap. masing2 terpaksa mengalah pada keadaan. ada jodoh, kita akan jumpa lagi. samada aku still mcm nie or dah ada org dgn aku. cuma aku harap ko akan bahagia dgn Linda dan lalui perkahwinan yg bahagia. doa aku sentiasa utk ko. kita tinggalkan 2007 dgn harapan hidup kita masing2 akan epi. jgn risau, aku takkan buat mende2 bodo. kawan baik aku akan jaga aku. aku taknak kita jadi musuh. cuma kita takleh cam dulu dah.. emm.. mebi tul kata ko, aku sesuai jadi adik ko .. kan..? salu nak kena nasihat.. hehehe..! insyaAllah, apa azam 2008 yg aku dah bgtau mlm tadi, satu masa aku akan cuba buat gak walopon tak sume. aku akan cuba. take care beb.. jaga kesihatan, jgn main tipu2 diri lagi kata rokok ada lagi so kena abihkan..heheh.. psl 31 reason tu, aku akan letak lam blog nie. bila tu, taktau laa..hehehe.. beb, be good husband and good dad too uh.. dan ko tetap akan jadik kawan 'gelap' aku sampai mati. :)

No comments:

Post a Comment