Nuffnang Ads

Thursday, January 10, 2008

Selamat Menyambut Maal Hijrah 1429! Semoga kedatangan tahun baru ni, kita kuatkan keazaman dan kekuatan dalam diri untuk menempuh hari yg akan datang dengan penuh keredhaan..

hehhee.. guess what! tadi aku gi tgk citer nie kat mikveli. gi sensorang sbb member tak sehat. mulanyer mmg nak gi ngan dia tapi dia kena lak penyakit pompuan tiap2 bulan..hehehe.. drpd aku wat pangai duk umah asek wat kawad kuar masuk bilik pahtu mamun tak pasal2, de baiknyer aku kuar. siap2 lebih kurang, aku slamber jer turun umah, naik teksi, beli tiket kul 3pm masa tu. padahal tayangan kul 2.45pm. aku bajek 15menet tu sure dorang tunjuk iklan jer manjang.. tul dak? mujo laa ada express lane utk beli tiket yg tak kisah duk mana. aku dtp tiket no. N18. mujo belah tepi, takde ler aku menjajau cari tempat kat tengah2 org tu. citer nie beh.. suka tgk saspen.. tapi mmg aku kagum + impress ngan hero citer nie - cam bese laa hero dia Predator. fuhh.. rambut rasta dia tu yg tak tahan walopon muka dia buruk giler laa.. si alien lak banyak giler, fuhh.. tapi cite ni cam pendek sgt, sedo2 dah abih. hehehe.. tapi kira lepas laa niat aku nak tgk citer ni kat wayang walopon sorang diri.

pas tgk wayang, lepak jap kat lorong blakang sap okok sebatang. kasik ilang sejuk sbb aku pakai baju lengan pendek. memandangkan aku tak mkn lagi, pekena kuetiow sup kat food juction tu. rasanye biasa2 jer tapi disebabkan aku tak mkn per lagi seblom kluar tadi, leh abih licin semangkok sup tuu. alhamdulillah... kenyang! then gi pet wonderland cari makanan utk si Ben. ingatkan nak cari obat selsema dia tapi atas nasehat mamat pet wonderland tu, suh aku bwk gi veterinar. oleh yg demikian, aku beli jer science diet sepeket yg ketul2 tu. seblom balik, sempat laa tapaukan KFC utk si ana ngan suli kat umah. aku neh satu jer, wat pangai canner pun, bab makan mesti aku tak lupa.. dah biasa kot! ;) sampai umah dah dekat 6 lebih. lepak2 tgk spaQ dulu then layan intenet sampai laa de org ajak aku kluar.. hemmm

No comments:

Post a Comment