Nuffnang Ads

Friday, January 18, 2008

serba baru..


rambut baru aku.. amacam?? daring tak? hahahaha... sebagaimana yg aku kata aku nak wat, dah pun aku wat. dan aku pun dah mandi wajib.hehehe..! tadi suh adik aku si suli tu potongkan. nak suh ana, dia takmo. takut salah potong katanye... aku tau, dia taknak aku rasa tak beh bila dia salah potong rambut aku neh. nie kira ok laa sbb aku tak cukur botak trus..hehehe! kalo tak jadik laa Kakak Botak (tu ari panggey org tu Abang Botak) hehehe...(ana lak panggil aku - Ah Tuck) cehh.. ! ni lega skit paler aku. ingat nak alter laa besok sbb kata ana belah belakang tak rata. tu silap2 laa br aku botakkan trus..hehehe.. bulih budak 2 org (adik aku laaa) panggey aku Dik Nuyin (anak sedara aku yg botakkan paler tu) .. sabo jer ler.. tau dek ayah aku, mampuih laa..hahahah! mujo aku takde plan nak balik kg buat masa terdekat neh.. tadi kakak ipar aku de tanye, aku tak balik ker chinese new year neh. aku kata tak, busan ler.. nanti gaduh lagi ngan ayah aku. tu part paling aku tak gemo kalu balik kg.. sekali lam sehari tu, mesti de dia tak puah ati ngan aku.. tah ler, mana tah silap aku.. mebi aku jenis melawan kot. tak serasi ngan dia. adeee je yg nak dia bisingkan psl aku. mandi lambat salah, subang banyak salah.. rambut pendek salah.. dah tu, itu diri AKU.. takkan dia takleh terima aku mcm nie, tul tak? bukannyer aku susahkan org pun.. ish.. tak paham tul laa aku.. haa.. kan aku dah emosional...!! hemmm!! kalo tiap kali citer psl problem aku ngan ayah, mesti aku leh tensen tetiba... aku kalo balik kg pun, rasanye lepak umah abang aku jer.. tah, balik kg cam .. emm... aku je paham rasa tu kot..

haa.. ni lak comforter yg aku baru beli semalam - ELLE. cantik tak? merah menyala laa katil aku skrg .. semalam beli kat sogo, member card sales.. harga asal RM495, pas diskaun dpt harga RM191.. hehehe.. gilos tul! aku leh beli lagi dua utk Queen size brand Windsor, satu berharga RM97 utk umah baru aku. beli awai2 takpa.. bak kata org, buat stok..hehe.. kot2 adik dtg kaa.. sedara dtg kaa, ada laa dorang leh baring2 hampar kat ruang tamu dpn tv.. ewah! lagi satu semalam, aku belikan lagi 4 pasang baju utk anak sedara aku. mesti org pelik, naper aku suka beli baju utk dorang.. hehehe.. sbb dorang tu comey2.. kalo tak comey pun, anak sedara aku gak.. tul tak? hehehe.. so, mlm nie aku tido ngan cadar baru laa.. lena laa kot.. lena diulit cadar baru.. hahahah! oh ya, tadi gi mkn ngan ana kat Papa Chop Mama Grill.. pekena blackpapper chiken ngan air peach pineaple. aku mintak peach paradise, len pulak kakak tu kasi. tu laa.. lenkali dgr tul2.. tapi aku bantai jer laa.. cuma, rasa tak brp ngam cam dulu dah.. dulu sedap, ni tak brape sedap.. hemm.. ana lak pekena mama papa grill ngan lemon pineaple. tak abih pun dia mkn, sakit perut katanye.. haa.. mujo de 2 eko kucins kat situ.. rezeki bebudak tu laa ciken chop tuu..hehehe.. dah balik, trus on pc copy lagu dri tumbdrive si ana.. then, online YM jap.. seblom aku membaringkan diri ataih comforter baru neh.. fuhh... empuknyeeeee... :D .. emm.. sok tak tau pe plan lagi. tapi cam nak gi pool, tgk keadaan gak laa.. kay laa.. kita sambung next entry laa nanti.. daa...


so lagu yg aku ngah layan skrg..

Little Taxes - The Bluest Eyes In Texas

The lonesome texas sun was setting low
And in the rearview mirror I watched it go
I can still see the wind in her golden hair
I close my eyes for a moment
Im still there

The bluest eyes in Texas
Are haunting me tonight
Like the stars that fill the midnight sky
Her memory fills my mind
Where did I go wrong?
Did I wait too long?
Or can I make it right?
The bluest eyes of Texas are haunting me tonight

Another town, another hotel room
Another dream that ended way too soon
Left me lonely waiting for the dawn
Searching for the strength to carry on

The bluest eyes in Texas are haunting me tonight
Like the stars that fill the midnight sky
Her memory fills my mind
Where did I go wrong?
Did I wait too long?
Or can I make it right?
The bluest eyes of Texas are haunting me tonight

For every heart you break you pay the price
But I can't forget the tears in her blue eyes

The bluest eyes in Texas are haunting me tonight
Like the stars that fill the midnight sky
Her memory fills my mind
Where did I go wrong?
Did I wait too long?
Or can I make it right?
The bluest eyes in Texas are haunting me tonight

No comments:

Post a Comment