Nuffnang Ads

Tuesday, February 5, 2008

my Nouvo

my dream Nouvo!! aha.. minggu lepas aku dah gi amik test komputer utk lesen L aku .. dan maka dengan sesunggohnye, minggu depan aku dah boleh collect lesen L..! hahahahaha!! oleh yg demikian, aku boleh laa beli motor minggu depan gak.. ahhahahaha... betapa aku berusahanye laa utk merealisasikan impian aku! tinggal utk L keter je aku lom abih lagi gi amali 6 jam tu..tgk ler canner, samada gi sabtu or ahad nie. or mebi gak gi sabtu depan ngan adik aku tuu. tadi dah usha2 utk AEON Credit 0 payment.. kira2 kalo aku amik 30 bulan, aku kena spend RM274 bulan2.. emm.. menarik gak. maksudnye, bulan2 aku dah kena tolak dekat RM14++ gak laa bila campor skali ngan loan umah dan segala serba serbi loan aku tu.. emm.. as long as aku takde commitment lagi, boleh laa .. senang skit kan? ada transport leh gi weng2 bila boring duk umah.. hahahah!

No comments:

Post a Comment