Nuffnang Ads

Sunday, May 18, 2008

Trip to Sabah

Trip to Labuan & Kota Kinabalu

fuh.. akhirnye de gak idea/time utk aku apdet kisah gi Sabah minggu lepas.. bermulanye alkisah aku gi ke Labuan ngan Ana adalah sebagai adiah besdey dia sebenornye. Tepat 30 januari 2008, aku pun godey2 intenet masuk website Airasia utk carik tiket ke Labuan. Beli utk aku ngan dia semata2 sbb nak dia dekat ngan kekasih atinye tu. mesti ana suka, kan? kan? Hehehe! kira adiah besdey laa jugak kan? Taim aku beli tiket ni, ana bercuti bersama kekasih atinye yg sanggop turun dari Labuan semata2 nk spend besdey skali. Aku paham tu.. then kebetulan dpt tiket yg RM0 (cuma perlu bayar tax ngan segala mende lagi tah tuu..) dan tiket pegi balik cuma RM156 jeeee...

30 april 2008

Aku ngan ana bakal berangkat ke Labuan ptg nie. Halfday petang tu sbb takut terlepas flight.. kena mik bas ke LCCT sbb naik flight kat situ.. tambang murah laa katekan..nak gi ke KL Sentral tu terpaksa tahan teksi sbb takut lambat. Teksi lak bwk cam siput.. aku tau laa berhati2 tapi jgn laa sampai leh 2-3 buah keter pintas.. adoi laa tu. Sampai KL Sentral, trus carik bas ke sana. Haa. Ada pun, tapi gerak lam 3.30pm, aku usha jam. Takut terlepas.. adoi laa, harap2 jgn jem dan jugak jgn laa terlepas flight.. tunggu nyer tunggu, penoh gak bas.. fuh.. bas jalan ngan damainye tepat kul 3.30pm. lam masa yg sama, ada laa hamba Allah tu duk asek calling2 aku.. hehhe.. aku tau maksud dia tu tapi aku wat2 tak tau jer.. ana lak ngah excited, duk senyom2 sambil borak. Well, disebabkan kitorang duk seat paling depan, so kena cover perbuatan hokey.. sbb org blakang leh nampak melalui cermin yg beso amat kat depan tu.. tepat kul 4.25pm, sampai ler kat LCCT tu.. ingat nk pekena mcD ker apa ker dulu tapi boarding board kata dah leh check-in kat terpampang kata kaunter 53.. tunggu dok tunggu, kaunter tak jugak bukak2 .. ampeh tul! Pelik gak, aku dah bbrp kali ulang alik tgk board, si ana lak duk usha kaunter seblah yg ke Jakarta. Adey, kami bukan mau ke Jakarta pak.. disebabkan tak puah ati, aku pun start laa wat pangai.. hehehe.. aku kan tak suka nunggu2 nie. :P ngah aku duk usha board buat kali ke brp tah, ana call aku kata kena check-in kat kaunter no.48. Mmg lahanat tul laa..(kan aku dah carut!) bad impression aku bagi kat airasia masa tu.. ngek tul.. dah ler ramai org kat kaunter tu.. cissssss…duk tengah beratur, rupanye kaunter seblah tu pun ke labuan gak. Ampeh..! buang masa tul bratur panjang2!! Aku ngah ana dah wat muka ngan org kat depan sbb tau laa satu famili nk naik flight, takyah laa sibuk2 duk berhimpun secara berjemaah dpn kaunter tu.. dah mik masa dekat 15menet tuk dorang jer.. mungut tul laa.. sbb sampai taim aku ngan ana, tak sampai 5 menet pun siap. Disebabkan takmo sangap lam flight, semapt kuar jap roro dan trus masuk ke gate 1... seblom masuk flight tu, sempat laa sms adik2 aku tu hah bitau kakak dia nk gerak dah, sbb jap lag ink off hp. Naik flight, amik seat paling tgh, duk kat exit door. Cam bese, ana duk tepi sbb tau aku nyer kaki sure akan tekepit kalo duk tepi tu hah..hehhe! flight gerak jer, cam bese ler aku. Musti kejung jap .. hahahhahha!! Ana cam bese ler, duk layan feeling jer dia.. tak sabar lew tu nk jupe yayang dia :P disebabkan ngantuk, sempat lelap mata jap pas pekena porridge ngan neskepe. Nak gak beli makanan lam tu .. hahaha.. sajer je!.. tapi flight cam sekejap jer, 2 jam dah pun tiba di Labuan jam 7.50 malam. Jejak je airport tu, cam bese ler nk mik gambo, skali kena sound ngan kakak sorang tu.. ciss.. mujo tak ramai org taim tuu.. masuk kat lam airport tu, sambil tunggu beg, nampak si yayang ana duk lambai2 dari luar. Aku leh nampak betapa bersinarnye mata ana taim tuu.. (mata bersinar hokey).. tau rasa rindu tuu.. haa.. dpt candy stick paying satu.. lalalalaa... dah amik beg, trus ke keter sewa yakni keter kancil hokey.. yayang ana ajak mkn dulu, aku folo jer. Haa.. singgah kat Marwilla, tempat makan tepi lauk dan makanan dia mmg beshh.. nanti kalo gi lagi, nk gi situ ah.. dapnyeeeee… tapi taim tu aku skit moody..hehehe psl per? Ada laa.. :P- Owh ye, menu mlm tu, nasik putih, nestum prawn, mango chicken and sayur. Ni sumer hasil oderan yayang ana (oderan – ayat baru yea!).. kenyang tul mlm tu..hehe alhamdulillah.. mekasey yayang ana banjer..gerak dari situ, singgah kedai nk cari Sempoerna utk mlm nie.. alamak, takde stok lak.. adoi laa…. Takpe.. maybe sok leh carik lagi kat port lain lak.. then pas pusing2 bandar labuan tu, gerak lik umah yayang ana. Wahh. .siap de cake utk kitorg ahh..nyum nyum.. Rasa cam besh lak camnie.. then bukak jer pintu umah yayang ana, alaaaahaiii.. de 6 ekos kucins lam tu. Aku geram yg seko tu.. nama Jacob.. mata cam kuaci .. heeeeeee :D yg nunood terus terkam ana.. alahai.. rindu amat laa tu, sampai meleley2 airliur dia … aku geram kat Jacob, psl dia leh duk main2 gigit kaki aku taim aku ngah duduk tu..ish.. aku gigit dia balik br tau.. ana ngan yayang dia lak ngan feeling2.. hehehe.. aku wat bodo jer laa.. paham ngat org ngah bercinta.. ewah.. sambil2 mata tgk astro, mkn kek yg shedap amat tuu. Then dekat2 kul 1am tu, baru masuk tido.. letey amat!

1 Mei 2008

pagi tu aku dikejutkan oleh hempukan kat dada dan jugak gigitan kat idung.. jgn salah paham hokey.. ni adalah keje si Major yg ngejutkan org bgn tido. Aku cam mamai2 nampak ana bangun alihkan major dari kaco aku yg ngah tido..hehehe.. pahtu aku sambung tido tak sedo2 sehinggalaa aku tgk jam dah kul 10.30pagi.. ewah.. ewah.. ewah.. leh lak aku telajak tido kat umah..hahahaha! terjaga tido tu trus aku kluar, tgk ana ngan yayang dia duk bizi kat dapur. Tah wat pet ah, aku pun capai roro je laa.. itu musti hokey.. bekpes tiap2 pagi musti tu dulu :P nunood ngah lepak ngan macho tepi tingkap sambil yg len duk usha aku jer. Jacob tu laa ngan Gideon yg brani main dekat2 ngan aku. Tgh2 duk layan citer pe tah, ana kuar ngan spegeti.. aku layan jer, kenyang woo mkn tu.. mekasey ana n yayang sbb susah2 masakkan spegeti tu.
Dah kenyang2 tu, br plan nk kuar. Yayang ana ajak gi umah tuan umah sewa baru dia utk mik kunci.. kat area mana, aku pun dah lupe :P ngah duk sembang2 ngan tuan umah tu, tetiba dari umah seblah, 3 buah Kawasaki kluar dari parking.. hulamak.. awek tuuuu bwk motor besar.. huwaaaaaaaa.. nk bwk gak moto tuu.. :(( pas mik kunci dan usha anjing madam comey bagai tu, kitorg gerak jalan2 cari mkn.. tempat tu lagi skali aku taktau nama dia tapi mkn mmg beh.. menu aku ptg tu nasik goreng seafood ngan kepak ayam bakar .. wahh dapnyeee.. tapi cam bese, aku musti tak bih, so kasi ana separuh nasik aku tuu.. lam tu sempat laa snap gambars kat situ. Dari situ, gi ronda2 town, banyak kedai tutup sbb public holiday kan. Temankan ana masuk kedai kain sbb ingatkan situ banyak pilihan.. takde yg berkenan lak..so ronda2 kedai lain lak.. sampai laa kat jeti labuan kot, aku jupe kedai cekelat yg besh.. hahahaha! bajek RM200 untuk coklat jeeee. Disebabkan aku ni ramai gak laa nk bagi org, aku rasa cukop kot jumlah tu. De laa 2 bakul kecik aku amik cekelat sesuka ati dan bilnye ialah sebanyak RM200.50 ok… tu pun aku tak kira tau.. haa.. bajek mmg ngam2 ah.. dah letih round2, singgah mkn lagi kat Islan Tomyam yg terletak diatas bukit skit (cam ala2 pengacara Jalan2 Cari Makan yea tuan2 dan puan2) … kat situ aku oder ketam dan ana lak oder ikan.. tapi aku nk buat call kat seseorang dulu then ana ngan yayang gi cri tempat dulu.. dah call tu, aku sampai2 jer kat meja, de 3 nasik putih, telur bungkus daging, tomyam campur, sayur chapcai, ikan bakar sambal dan ketam sambal. Siap pulak de puding kelapa yg ala2 jelly tuu.. ewah.. dap sunggoh! Tq yayang ana bwk kitorg mkn kat situ :D .. gerak lik umah tapi singgah gak nk cari sampoerna.. adoi laa.. takde gak.. canner leh takde taim aku datang neh.. ish.. sabotaj tul laa… dan mlm tu aku bantai sampoerna merah je.. fuhh.. at least sampoerna gak laa kan..dah rasa cam takleh tido,aku bantai mkn obat. Fuh.. nyenyak gilerr…

2 Mei 2008

lagi skali aku bangun lambat.. hahahaha! Yayang ana dah gi keje, ana lak duk bizi basuh kain. Aku duk lepak tgk tv sementara tunggu yayang ana balik.. ana cam suri umah laa pulak.. duk bizi sana sini sambil aku duk tgk astro jer.. hahahaha!! Sempat ana buatkan aku neskepe secawan.. mekasey ana.. :D ngah duk syok tgk astro, yayang ana balik keje.. hehehe.. duk penat satu pagi tu, yayang ana skali ngan ana tetido..aku bantai main sudoku je laa .. dah cam dorang bangun, siap2 nk gi town. Tapi sempat singgah tepi jalan amik gambo.. aku suka environment kat situ, dgr bunyi ombak.. waaa.. beshh beshh.. pas mik gambo tuu, gerak gi town .. carik nyer carik, mmg takde sampoerna. Adoi laa.. letey camnie. Then masuk satu kedai nie, ada jual surya methol baru. De leh bagi test lak, fuh.. rasa seakan2 sampoerna gak. Aku pun bantai laa 2 katun.. hehhehhe . balas dendam tak dpt sampoerna.. ewah.. pas ronda2 tu, yayang ana ajak gi tgk umah sewa baru dia. Area mana, aku pun dah lupa tapi ok kat situ. Ramai org, umah pun luas. Tgk ana ngan yayang dia perlukan space utk dua org, aku pun legar2 lam umah tuu.. emm… then pas dari situ, gi mkn kat Warung Sri Petimah. Menu malam nie lak, ikan masak 3 rasa, kerabu mangga, telur bistik, sayur campur and sambal belacan. Dapnye sampai laa aku salah ckp ngan ana.. adoi laa, salu laa nk jadik buah gaduh kalo taim2 camni. Tak beh tul sbb dpn makanan.. aku say sorry sbb mmg salah aku pun taim tu.. em… seblom balik umah, sempat buat rondaan kat blok area umah yayang ana tu.. behnyeee kalo aku kat tempat yayang dia tuu. .ehemm ehem.. mesti org duk asek bengang jer ngan aku ..hahahahaha!! then gi beli eskrem tapi tetiba aku tgk ana ngan yayang dia cam de prob.. sorang diam, sorang diam.. adoi laa.. tah canner dorang setel, aku pun tak tau, sedo2 dah ok.. barang sumer dah packing masuk beg.. sbb sok nk gerak gi KK.. tapi mlm tu lak aku tak brp besh.. sbb aku rasa one kind. Dan aku gak carik psl ngan ana.. ye laa, aku kan penakut, tingkap lak bukak.. aaaaaarrrr… tu je laa. Dia sendiri pun tau, skali skala leh tak fakir psl kepenakutan aku nie.. emm.. Aku takmo jadik kes cam kat sinun tu jadik lagi. .adoi laaa.. then aku paksa mata utk tido gak.. tah pkul brp tah aku tido pun aku taktau setelah ana tutup gak langsir lam keadaan terpaksa (aku tau tuu) ..

3 Mei 2008

Labuan to Kota Kinabalu - disebabkan mlm tadi aku wat pangai, aku sedo2 jer dah kul 7.45am, tu pun ana yg kejutkan.. alamak.. patutnye naik teksi kul 8am tuu.. yayang ana pun lambat gak so terpaksa laa call taxi tu suh dtg kul 8.30am.. menjajau mandi.. siap2 jer trus sharp taim tu gak laa taxi sampai. Banyak giler barang, sampai penoh beg tuu.. hehehe.. cekelat2 segala lam tu.. tak sampai 20menet, dah sampai jeti labuan. Kitorg tak naik feri cam bese, tapi nak naik speedboat.. adoi laa, takut mabuk laut je nie.. ana belikan tiket ke sana, yakni Labuan ke Menumbok dgn harga RM15 sorang. Sempat laa snap gambo kat situ... dan impress gak aku tgk botol2 arak yg jual kat situ. Lawa2 gak..hehehehe… sampai turn kitorg naik boat, lalu kat kastam. Ana kena bayo RM10 sbb extra sekotak okok.. hehehe.. aku lepas psl yayang ana ckp yg dia punye skali.. then, gerak ke hentian boat.. aku dah ala2 cam gayat tgk boat tu terumbang ambing.. tak penah seumur idop aku naik speedboat..hehhe.. masuk lam boat tu, aku dah start cam nk rasa satu macam.. so, aku telan pil siap2. lam boat tu klakar sbb hentakan kuat dan kena splash air laut. Ana control macho dpn yayang dia .. ewah.. tak sampai 20 menet, dah sampai Menumbuk. Masa nk kuar boat tu, kaki gigil2 woo.. then gerak kuar dari jeti tu, cari transport ke KK. Wah.. dari situ ke KK amik masa 2 jam. Mujo naik keter besh.. sempat gak aku tido. Tapi de laa yg terjadi antara ana ngan yayang dia yg aku taktau tetiba jadik. Tgk sorang pandang sana, sorang pandang sini.. emm.. aku biarkan jer ngan wat2 lawak mik gambar. Pastu ok. Tapi brader keter tu mmg besh, leh kasik smoking..hahahaha! at least tak sangap sgt kan? Then sampai KK tu, brader keter sanggup anto sampai umah. Lagi senang, Cuma kena tambah skit laa.. aku tgk ana dah cuak2 sbb nk jupe mak n pak mertua..hehehe :D.. sampai situ, trus salam mak n ayah yayang ana. Dan jugak Is yg comey amat tu.. adoi laa.. geramnye aku tapi dia takut siap nangis sbb aku duk memain ngan dia.. punyer ler gebu pipi budak tuu.. heeeeeeee :D .. antar barang masuk bilik then rehat2 jap.. dorang satu famili nk kuar jap so tinggal aku ngan ana kat umah. Yg aku impress, canner parents dia leh pecaya kat aku ngan ana stay 2 org kat umah dia pun aku taktau.. tido jap buang penat then lepak kat beranda sap okok jap. Banyak gak aku sembang ngan ana kat beranda tu.. psl life dulu, life skrg, dan life akan datang.. emm.. masing2 dah dewasa utk menerima dan memberi pendapat. Caya laa beb.. I know u will understand.. pas roro, round kat area umah dia, wah, cam brani lak kan.. cuba kalo kena kejar ngan anjing kat situ, mencacai laa lari nampaknyee.. :D .. masuk umah, ana duk usha gambar yayang dia masa kecik. Aku siap suh kidnap gambo tuu..hehehehe.. eh, ko tak kidnap ek? Rugi woo.. :P . tgh ralik2 tgk tv, tetiba dorang balik. Alamak, aku naik atas tukar baju. Hehehe.. si Is still takmo kwn ngan aku. Adoi laa.. dah ler aku geram tgk pipi debab dia tuu. Dah mlm skit, yayang ana ajak kluar dinner, bertiga je. Siap2 lebih kurang, gi mkn kat Tanjung Aru. menu aku mlm tu, nasik goreng USA ngan ABC.. ana lak chicken chop n yayang dia nasik goreng kampung. Kepak ayam pun ada.. dapnyeee… seblom tu sempat laa call seseorang ckp psl plan kat kl nanti.. pas makan gerak nk balik rumah. Seblom tu sempat round2 town lagi skali utk singgah di 7-Eleven. Cam sunyi gak KK nie taim mlm. Kalo laa kat kl, musti keter tak benti2 kat jalan.. then sampai umah, sume dah tido. Aku masuk bilik baring2, ana ngan yayang dia tido bilik lain. Aku bantai obat tido dan tido ngan lenanyee.. walopon aku tido sorang mlm tu ngan lampu yg terbukak..hahahah!!

4 Mei 2008

aku tak sedar kul brp aku bgn sbb dgr2 jer pintu kena ketuk.. hehehe.. ana kata nk mandi, so aku sambung tido balik. Ewah.. keje tido jer sbb tak dpt sampoerna.. hahaha!! Pas ana mandi br aku mandi dan siap2.. turun bawah tgk dorang dah siap2 nk gi bekpes. Aku geram tul laa ngan si Is nie. Dia leh memain aircond kat depan tu.. ish. Gigit br tau.. satu budak Is nie kan, dia spiking woo.. br 2 thn rasanye, tapi dah leh kira 1-10 lak tuu.. impress aku.. dah ler pipi gebu, kaki cam drumstick.. pegi mkn kat kedai per tah nama, aku nie sik lupe jer..heheh.. menu aku ari tu nasi lemak rending ayam. Sedap.. ana control macho lagi tuan2 dan puan2 yea.. bila mkn penoh sopan santun dpn mak n pak mertua.. hihihi… dah bih mkn, kitorg gerak ker Gaya Streets. Kat situ mmg meriah ngan survenior.. aku nampak jer fridge magnet rama2, trus aku beli ada laa bbrp ..hehehe.. then berkenan gak ngan t-shirt selai kat situ. Hehe.. sempat roro sebatang takmo kasi mamai.. lam duk jelajah satu ke satu gerai, tetiba rasa tak beh paler aku. Maybe sbb panas kot, so aku telan sebijik obat. Fuh.. lega.. ana ngan yayang dia duk berkepit jer, aku takmo laa kaco.. tetiba jer aku dah kat depan sana dah..hahahaha..! kalo sesat bih laa aku.. sempat beli t-shirt utk member. Emm.. ana lak duk ralik nk baju 3 monkeys tu, suka benor dia.. hahahaha.. then lagi satu t-shirt head hunter. Dalam masa pusing2 tu, aku serempak ngan someone yg sebijik cam ex-bf aku yg first. Siap aku leh patah balik ikut blakang dia.. sbb aku rasa dah btol dia tu.. (ana, ko musti still ingat trademark dia pe kan?) tu yg aku rasa kompiden itu dia. Tgk dia ngan sorang pompuan bertudung ngan budak kecik. Tapi rasanye bukan kot sbb ikutkan, anak dia takkan dah besar tu.. emm.. maybe salah org gak nie.. dari Gaya Street tu, jln kaki ke Pasar Philippine. Sempat singgah farmasi beli symflex dan sempat gak aku promot symflex kat brader yg katanye ngah kit paler tu. Bagi dia sebijik obat tu biar dia terai samada elok ke tak. Kuar dari situ, masuk Sg.Wang KK okey.. sana pun de sg.wang.. hahaha! Singgah minom kat situ tapi sempat gak gi layan pool selama setengah jam. Hahaha! Kemenangan seri 1-1.. yayang ana duk amik gambar kitorg jer dari tadi..hehee. dia segan kot nk main .. pas main tu baru gerak gi Pasar Philiphine.. Seblom masuk situ, singgah kat gerai jual udang kering, ikan kering dan segalanya yang kering. Aku beli udang kering alus (lupe nama dia pe) ngan udang kering beso2. hehehe.. tawar2 harga. Ana ngan yayang dia duk borong utk famili .. aku biorkan 2 org tu jer sbb bila lag ink dpt taim 2 org.. tul tak? Pastu br masuk port jual mutiara. Wahhh.. giler banyak! Aku stop kat kedai akak nie sbb aku nampak signboard dia -> VISA ACCEPTED! Hahahaha.. itu penting hokey! Dan aku amik masa dkt sejam semata2 nk memilih dan slamat laa aku zass RM450 semata2 utk mutiara kat situ. Beli utk mak, maksu, sula, suli dan jugak utk aku sirik.. :D .. ana ngan yayang dia dah tunggu aku kat luar. Ngah sengih2 aku gi kat dorang sbb dah puah ati abih borong.. tu pun lom abih sebenornye.. kalo ikutkan, mau aku borong sumer.. tamaknyee aku rasa taim tu! Dan tgk2, ana ngan yayang dia duk boring segala jajan kat situ.. wahh!! Dah rest jap, gerak ke CityCenter KK, pekena nasi ayam yg berharga RM2.80 jer.. sedap!! Sambil tunggu nasik tu sampai ke meja, aku pun snap gambar ana ngan yayang dia. Tau sgt lepas nie akan jarang jupe. Biarlaa de kenangan kan? Pas makan, yayang ana nk carik rotiboy, aku no hal. Tapi kan, kat atas skali tu kan, de sales barangan Nike.. slamat aku rembat sweater, beg kasut, tag ngan wristband.. hehehehe..! skali zass.. mmg aku soping sakan laa bak kata org.. hahaha! Balik umah ngan teksi sbb kaki dah letih ya amat! Sampai umah, br laa budak Is tu nk mesre ngan aku sbb duk main cak-cak.. hahaha! Giler kiut sbb tiap kali aku sebut cak, dia akan balas balik cak cak.. mlm tu lak, parents dia bwk gi mkn kat restoran baba nyonya kat town KK tuu.. sedap! Ana cam biasa, ngan mak pak mertua, anak sapaa la sopan amat tuh.. pas mkn lik umah, bwk Is masuk bilik duk guling2 atas katil..hahaha! bising ngan suara dia.. epi giler taim tu. Ralat gak sbb aku takleh culik dia..hahaha! mlm tu tido awal gak sbb sok dah nk lik, beg giler pack!

5 Mei 2008

pagi tu bangun awal gak sbb nk kuar gi bekpes.. on d way tu, aku tgk ana dah one kind .. mesti dia ngah feeling2 tuu.. menu pagi nie aku ingat nak mik roti sardin tapi takde lak. So aku pilih roti canai kosong jer.. ana lak pilih roti bom, yg peliknye roti bom sana de telor.. oo.. len dari kl nie..si Is lak duk asek main2 makanan.. geramnyeee budak tu! Dah mkn, gerak tgk umah contoh yayang ana. Cantik interior umah tu..maybe ana boleh ikut konsep tu kan, ana? Ewah.. dari situ, gerak gi UMS.. giler panas terik .. singgah kat market utk beli barang2 nk masak. Mak yayang ana nk masak kari ayam ngan lorbak.. aku tak penah makan lorbak tu rasanye. Takpe, leh terai. Lam masa yg sama, de laa org tu call aku. Aku sembang2 sementara tunggu dorang siap soping barang2 nk masak. Balik umah, ana trus ke dapur ngan yayang n mak yayang. Aku leh lak naik bilik guling2 main sudoku.. ampeh tul aku neh.. hahaha! Dan sempat gak aku tido selelap. Sedo2 jer ana kejut suh bangun mkn. Awah.. aku pun mandi siap2 trus sbb pas mkn trus nk gi airport.. ana ngan yayang dia cam syahdu2 gitu, aku tau rasa dia tu. Sbb mesti pikir, bila lagi leh jupe kan? Takpe, insyaAllah, de masa, ko turun lagi sana yek.. sampai airport, turunkan barang2 dan carik kaunter nk check-in. yg aku takleh lupe, canner Is tu leh menarik perhatian org kat airport tu.. duk gelak kuat2 dah laa aku nie suka budak debab camtu..hahaha berat giler budak Is nie.. adoi laa.. tapi dia cepat mesra ngan org. yg aku takleh lupe psl Is, dia mmg comey.. banyak gak mik gambar kat situ.. sampai laa Sampailah ke saat kitorg kena masuk lam terminal tuu.. emm.. salam parents yayang ana sambil ciyom2 Is.. aku tau aku akan rindu budak tu.. takpe, de masa, aku gi sana culik dia..hahahahaha!! lambai dorang sambil gerak masuk, dan Is still lagi main cak-cak ngan aku.. carik smoking room and sempat bihkan sebatang okok.. disebabkan kitorg nie express boarding, takyah laa beratur lama2. dan kitorg org yg first naik flight tu. Ana sedih, aku tau, dan paksa diri utk tido. Aku sempat gak laa oder neskepe sambil layan sudoku. Seat depan tul2 dpn pintu kuar, so takde problem laa.. emm.. flight 2 jam gak sampai kl. Trus carik bas (tiket dah beli siap2 dlm flight) dan gerak balik. Lagi syahdu bila aku on camera dan tgk gambar2 kat sana.. emm.. ana genang2 air mata rindu, aku faham ana.. sabar ek.. sampai KL Sentral, trus mik teksi balik umah. Taim tu dah kul 12tghmlm, esok adik aku nk lik kg, kena siap2kan barang utk bwk lik trus. Sok dah laa aku keje.. adoiii… dan akhirnye aku tido kul 4am setelah sempat aku online.. hahahaha!

1 comment: