Nuffnang Ads

Thursday, September 25, 2008

kad raya dept

hahahaa! naper aku gelak? sbb kad neh! tadi rina sametime aku, bgtau ada banyak kad raya utk aku. so aku pun turun ler ke Blok C sbb nk mik kad2 tu la kan?.. tgk2 jer, ada satu kad dari SAPURA (hokey) dan juga surat dari Alliance Bank. buka2 jer kad tu, aku gelak giler. nak tau naper? sila rujuk gambo2 kat bwh neh... kad neh adalah hasil keje Pak Abu @ En.Zul, Rina n Haron.. dorang mmg! ada2 jerr.. kira buat ikut pakej, 3 org lam satu kad hah!! thanks guy! nanti nak lunch sama2 jgn lupa set time ya! ;) sila laa tgk pe yg dorang tulis lam kad neh. siap ada pantun laa.. wish laa.. neway, ni adalah kad raya ke-4 yg aku dpt setakat neh.. harap maap yek, quality gambor kurang memuaskan sbb lighting lam bilik aku kat opis neh kureng memuaskan. almaklumlaaa amik gambar guna camera hp jerrrr..



ucapan dari Rina


ucapan dari Haron..


ucapan dari Pak Abu (bukan nama sebenar)

No comments:

Post a Comment