Nuffnang Ads

Friday, November 28, 2008

grill umah aku!

23 Nov 2008, Ahad: aktiviti memasang grill @ wraught iron umah aku. hehehhee.. sekembali dari kenduri Meen kat Kuala Kangsar pagi tu, yg mana aku ngan dia naik bas kul 10.45am (tiket last, mujo ada dua). sampai2 kat kl dah jam 2.40ptg. gegas2 lik umah takut geng2 tu sampai awal. sbb Nasha dah bitau nak dtg ptg. kot2 laa dorang dah tunggu. tapi sempat laa tapau KFC utk lunch. nampaknye tak sempat gak mkn bila budak2 tu sampai ngan barang2 nak pasang grill. ni ler wraught iron yg aku tempah khas ngan corak yg aku pilih sendiri. member2 duk kata wraught iron tu mahei, tapi sbb aku dah bekenan nak de corak2, bantai jer ler kan.. hehehe! lagipun sekali pasang trus, takde ler aku ralat.. hahahaha! part mahal blakang kira laa kan? even management umah nie kata takleh wat kaler lain, aku bantai gak kaler len. eleh, umah aku, so, ade aku kisah?? hahahaha... jom layan gambar2 grill baru aku.. ewah!


pagar yg belum dipasang. amacam? cun tak?
ni gabungan bunga ngan daun. tu tak pasang lagi, tak nampak ler corak2nye.
nombo umah jer aku tak sempat mik gambar.. adey!


pemasangan grill kat dry area. sengaja aku mik kaler itam.
part kat bawah tu taim nie aku lom cat itam sume lagi. skrg nie sume itam daaaa!
aku cat sirik lepas mintak cat ngan budak2 tu.


pemasangan rail tu kena ati2 dan kena tgk takut2 salah pasang
ni dorang ngan ukur takut salah drill. kalo tak, ancuss laa..
taim nie dah pkul 8mlm..


Nasha yg buat final touch-up sambil tgk alignment pagar tu.
dorang neh wat keje begitu bersunggoh2 even aku tak tau nama yg lagi sorang tu.
dorang setel wat sume2 nie tepat pkul 10mlm..

No comments:

Post a Comment