Nuffnang Ads

Saturday, November 28, 2009

Aidiladha..

selamat hari raya aidiladha kepada semua umat Islam. mlm raya, aku called mak kat kg. sembang lama gak, psl famili, psl org kg.. dan last skali psl life aku.. dan soalan cepumas dari ayah, bila aku nk langsung nikah. hehehe..! sbb ayah akan usahakan utk aku kawin gak kali ni.. anytime boleh nikah! yess lah daddy for the greenlight! .

hari raya aji tahun ni, boleh lak aku bgn awal. sayu lak dgr takbir dri masjid kat depan. canner tah tahun lepas aku bole tak tersedar dgr takbir! ceh! tahun nie lebih bermakna bila first time aku sambut raya sbg tunangan org :).. pagi2 tu, prepared nasi himpit kuah kacang utk tunang. walaupun simple, tapi amat bermakna buat aku. emm. tghari selepas solat jumaat, kami pegi umah Suli n Naim dengan 'meminjam' keter ana (errr.. Na, aku guna keter ni) :P .. dorang pun wat nasi impit gak. aktiviti ptg nie adalah menonton wayang! aku da booked awai2 lagi citer 2012 kat GSC Mikveli jam 5.45pm utk 2 org for couple seat. budak 2 org tu, duk beratur panjang nk beli tiket. tu la, awai2 taknak ckp nk tgk wayang, kalu dak aku leh bookkan.. hayya! citer 2012 amat lah best dan menyebabkan aku terjerit2 dlm wayang tu.. hishh..mujo laa seat blakang skali! cite tu leh amik masa 2jam 30minit gak laa.. fuhh! berbaloi2 tgk! pada sapa2 yg belum tgk tu, sila tgk yea. hehehe...

abih cite tu da dekat kul 9mlm.. aku n tunang temankan budak 2 org tu soping kat jusco.. and next destination nk gi Uptown Danau Kota.. budak 2 org tu da lama tak kuar malam so nk bwk laa dorang kat sana. tup2 sampai2 sana, punye ler frust tgk2 takde sapa pun niaga! ingatkan mmg da takde org niaga, so aku called laa Mak Hayam tanye pasai pe takde org! katanye Mak Hayam, yg meniaga tu org klantan, dorang balik raya! demm! disebabkan perut da lapar, dari situ gi lak Kg Baru.. pun frust ya amat! kedai takdak satu pun bukak.. apa lagi kedai ikan bakar feberet tu kan...! last2 hala tuju ke bangsar.. haaaaaaaaa.. mujo ada bukak kedai mkn kat port biasa tu. lapar nasik neh! then lepas mkn, antar budak2 tuu balik.. alkisah nye ari raya aidiladha aku tahun ni amat laa simple bersama org tersayang dan adik aku ;) .. maybe tahun dpn, aku akan beraya dengan status seorang isteri.. insyaAllah..!

No comments:

Post a Comment