Nuffnang Ads

Tuesday, November 2, 2010

MAKSWIP

2hb Nov 2010 - aku amik cuti satu ari. tujuannye adalah untuk ke putrajaya - bagi moral support utk Ana yg join MAKSWIP saringan utk ari tu. aku bgn awal, even aku tau nk gerak ke sana dlm kul 10am tapi sbb cik abe nie kalo tak siapkan dia kang mcm2 lak dia wat pangai :P .. dah siap2 cik abe gi keje, aku duk layan game dulu. tup2 dekat 9.15am, ana call bitau nk gerak around 10am gitu la. almost time, kami bertiga gerak ke sana lalu ikut hiway biasa. sampai sana dekat jam 10.30am, lom start lagi. ramai gak yg masuk bertanding utk tahun nie, tak silap aku lam 109 org! [paling ramai lam sejarah - ayat penganjur]. suasana lam bilik tu sejuk amat, muju aku bwk jaket.. ana dpt sing no.66 lagu Menadah Gerimis - Ziana Zain. tu pun dah dekat2 kul 3pm. so far, kali ni aku tak dgr 'slek' pun. ha.. good job! even tak dpt masuk final, tapi puah ati la.. balik dari situ dekat kul 5pm, singgah Alamanda temankan dorang mkn. skali ngan aku pun baham yongtaufu [even da mkn nasi ayam tadi masa lunch!] .. kluar dari Alamanda tah canner leh sesat cari jalan pulang ke KL. hayya!!! sampai umah kul 8 lebey dan kami amat lah lembik.. well, congrats ana.. next time cuba lagi yek! :D .. [make sure jgn lupe ajak aku!]


sempat tu posing seblom serah vcd dan perlu membuat bayaran sebanyak RM10 aje yea.. !
barisan peserta seramai 109 org yg mengambil bahagian, cuma 5 lelaki & 5 pompuan yg terpilih. standard laa amik org kementerian jerrr.. cisss!

1 comment:

  1. errkk.... rezeki tak berpihak pada BNM kali ni..

    ReplyDelete