Nuffnang Ads

Sunday, May 1, 2011

anniversary

1 Mei 2011 - hari ini genap setahun usia perkahwinan ini. syukur alhamdulillah, Allah panjangkan usia aku dan dia untuk menjalani kehidupan bersama ..syukur juga atas kurnia dari-Nya seorang cahaya mata yg amat comel dan nakal. walaupun ada ketika tidak sependapat, namun dia berusaha untuk memujuk ku walaupun dia tau salah itu dari aku sendiri ..maafkan aku! aku cuba menjadi isteri yg baik kerna aku tau aku bukan yg terbaik. wahai suamiku, aku amat mencintaimu dan menyayangimu .. seumur hidup ku hingga ke syurga! insyaAllah..





The Rest of My Life - Maher Zain

I praise Allah for sending me you my love
You found me home and sail with me
And I'm here with you
Now let me let you know

You've opened my heart
I was always thinking that love was wrong
But everything was changed when you came along
And there's a couple words I want to say

For the rest of my life
I'll be with you
I'll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I'll be loving you. loving you

For the rest of my life
Thru days and night
I'll thank Allah for open my eyes
Now and forever I I'll be there for you
I know that deep in my heart

I feel so blessed when I think of you
And I ask Allah to bless all we do
You're my wife and my friend and my strength
And I pray we're together eternally

Now I find myself so strong
Everything changed when you came along
And there's a couple word I want to say

For the rest of my life
I'll be with you
I'll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I'll be loving you. loving you

For the rest of my life
Thru days and night
I'll thank Allah for open my eyes
Now and forever I I'll be there for you
I know that deep in my heart now that you're here
Infront of me I strongly feel love
And I have no doubt
And I'm singing loud that I'll love you eternally


The Rest of My Life (Malay)


aku bersyukur kerna dikurniakan kau sebagai kekasih ku
kau membina mahligai untukku dan belayar bersamaku
dan aku di sini bersama mu
kini ku ingin kau tahu

kau telah membuka pintu hatiku
aku sering berfikir cinta itu mengelirukan
tapi semuanya itu berubah bila dikau hadir
dan hanya beberapa kata yang ingin aku ungkapkan

selagi masih ada hayatku
aku akan sentiasa bersamamu
aku akan sentiasa disisimu, jujur dan setia
sehingga akhir hayatku
aku akan menyintaimu, terus menyintaimu

selagi masih ada hayatku
selagi ada siang dan malam
aku bersyukur kerana dibukakan mata hatiku
kini dan selama-lamanya aku
aku akan hadir bersamamu
jauh disudut hatiku, aku tahu

aku berasa bahagia bila memikirkan tentang dirimu
aku berdoa agar segala usaha kita diberkati
kaulah isteri, teman dan kekuatan bagi ku
dan aku berdoa agar kita bersama selama-lamanya

kini aku mencari kekuatan diriku
segala-galanya berubah bila kau hadir
dan hanya beberapa kata yang ingin aku ungkapkan

selagi masih ada hayatku
aku akan sentiasa bersamamu
aku akan sentiasa disisimu, jujur dan setia
sehingga akhir hayatku
aku akan menyintaimu, terus menyintaimu

selagi masih ada hayatku
selagi ada siang dan malam
aku bersyukur kerana dibukakan mata hatiku
kini dan selama-lamanya aku
aku akan hadir bersamamu
jauh disudut hatiku, aku tahu

kini dikau di sisiku, dihadapanku
aku berasakan kekuatan cinta itu
dan aku tidak meraguinya
dan aku menyanyikannya dengan kuat
yang ku akan menyintaimu selama-lamanya

No comments:

Post a Comment