Nuffnang Ads

Tuesday, October 11, 2011

ammar 9 mths

arini Ammar genap 9 bulan. dah nk jadik big boy. tadi pagi, ammar merengek2 sbb nak susu.malam tadi pun. aku tak ada mood langsung, dan marah ammar sbb makan membazir2. ammar nangis, aku tinggalkan ammar ngan abah, aku gi iron baju. emm.. lepas iron baju, tak sampai ati, bagi dia susu badan. nk bagi susu botol pun kena curi2 bagi. aiyaa.. dpt susu, leh lak gelak2.. ish.. tak baik aku nie marah ammar yg tak reti apa2 tu.. pagi tadi lak aku dah rasa tak sehat, tapi gagahkan diri jugak mandi dan siap2 nk gi keje. tu pun selepas mencirit dan memuntah mknan mlm tadi. ammar kat luar, merengek2 lagi. rupanye ammar pun uk-uk. good boy! mandikan dan siap2kan dia, mintak abah ammar antar aku pegi keje. pening laa, perut pun satu mcm. if aku bwk moto, kompom ni jadik apa2 tgh jalan. then lif pulak buat hal. nunggu situ je dah dekat 5 menet. abah ammar lak kena sakit mata, nie sure jangkit dari ammar yg bwk balik dari skul dia. kat opis, keadaan pun sama. aku tak mkn pe2 pun sbb perut still tak best. minum 100Plus je kasik kluar angin lam perut. dekat jam 10am, tak bley jadik, aku turun gi klinik. dpt ubat mual, cirit, angin dan sakit perut. lepas mkn obat pun sama, malah pening paler makin teruk. tak tau laa efek ubat ke apa, tapi keadaan tul2 tak best. kepala rasa cam ringan jer. ker ubat nie ada kesan mengantuk ek?? dah laa sejuk satu psl lam ofis arini. tadi lunch, aku menapau jer nasi kat cafe, mkn kat meja ni ha. still rasa tak best lagi perut. seboleh2 taknak kena angin kalo tak, kompom muntah lagi.. ni saat aku menaip entry nie, satu lilin wangi telah selamat aku nyala kat seblah ni hah. boleh wat layur2 tapak tangan ni.. eishhh sejuk sejuk sejuk...!! minum air panas pun tak jadik apa dah..

1 comment:

  1. skarang ni musim demam kan kak
    fahim pun demam
    babah dia dah follow juge..

    tinggal heroin2 je

    ReplyDelete