Nuffnang Ads

Wednesday, August 29, 2012

bukan bidadari

korang ada layan tak drama ni kat TV3 @ 9pm, setiap selasa? so far, aku tak penah miss lagi. pelakon2 dia mmg tiptop! tapi bukan aku nk cite psl citer nie, sbb kalo aku cite, baik korang takyah tgk cite tu kan..hihi.. ni aku nk cite psl sountrack cite ni - Babak Cinta (by Tengku Adil). aku rasa cam nama penyanyi nie tak berapa familiar but since citer tu start, baru semalam tergerak ati nk download. so, leh layan laa lirik dia.. ;)



Bukan Bidadari


Babak Cinta - Tengku Adil

Engkaulah cahaya dalam
Hidup yang penuh kegelapannya
Rasa kesakitan dalam dada
Menghilang pabila kau berada


Cintamu kepada aku
Tak pernah ku rasa sebegitu
Engkau meringankan hati ini
Engkau menenangkan jiwa sepi

Aku ingin menjadi pembuka
Hatimu yang sekian lamanya
Terkunci kerna slalu terluka
Ku ingin menjadi penutupnya

Kau tahu kau disakiti
Hatimu sedang kau melindungi
Percayakan pada cinta ini
Relakan ia berterbang tinggi

Aku ingin menjadi pembuka
Hatimu yang sekian lamanya
Terkunci kerna slalu terluka

Ku ingin menjadi penutupnya
Babak tentang pencarian cinta
Aku untukmu sepanjang hayat

Aku juga merasa
Ketakutan oh cinta
Percayakan pada kita oohhh...

Aku ingin menjadi pembuka
Hatimu yang sekian lamanya
Terkunci kerna slalu terluka
Ku ingin menjadi penutupnya
Babak tentang pencarian cinta
Aku untukmu sepanjang hayat

Aku ingin menjadi pembuka
Hatimu yang sekian lamanya
Terkunci kerna slalu terluka

No comments:

Post a Comment