Nuffnang Ads

Wednesday, September 19, 2007

ada beza tak?


cuba cari perbezaan antara 2 gambar ini!

alkisahnye gini! semalam, masa tgh donlod gambar yg amik kat Singapore, aku duk laa main edit gambar yg 1st tu.. crop and save kat MyDoc. kebetulan aku save lam folder yg sama ngan gambar masa gi London tahun lepas. aku tgk tul2, cam ada perubahan je kat muka aku.. badan aku still sama laa.. hehe! aku tanye ler bespren aku tu, de perubahan pe2 tak? sbb mana laa tau aku yg prasan sorang muka aku berubah sbb aku jarang telek muka sirik.

menurut bespren aku tu, ada bbrp perubahan yg ketara laa. tapi tul, aku kalo susut/naik badan, muka akan nampak dulu tapi kali ni aku tak brp prasan sgt. tapi bila dia bgtau, br laa aku nampak. komen beliau boleh lah dirumuskan seperti berikut:

Gambar 1st - Singapore - 8 Sept 2007


1. nampak dewasa (sbb dh masuk umor 30thn)
2. agak cengkung (leh tgk dagu aku makin tirus)



Gambar 2nd - London - 14 Ogos 2006


1. nampak budak2 skit (masih lam 20-an)
2. pipi berisi @ tembam


hemm... leh terima pakai tak? tapi aku rasa sbb rambut gak kot.. hehe! minggu dpn leh ler alter rambut nie lagi. cam panjang laa pulak kat blakang. rimas eh..! so beb.. aku de tetinggal mana2 statement tak? :P .. agak2 kalo de, ko komen skit.. ahhaha...

No comments:

Post a Comment