Nuffnang Ads

Thursday, September 20, 2007

mood petang

ari nie mood aku tak brp btol skit.. pagi tadi cam mamai pas "tarik". sampaikan ada ler org tu tego aku naper aku cam pas tarik, aku layan jer laa sbb paler ngah mengong. duk bantai ckp ikut sker aku jer, yg penting layan paler neh.. skali ngan kakak P.A tu pun pelik naper aku cam semacam. dah tu, gi tanye aku balik kg sbb sakit ker? takkan nak citer aku sakit jiwa? tul tak? tak logik lak nak gi citer tak psl2 kat org .. bio jer ler aku nak cuti ke nak gi mana2 ker. tau laa concern, tapi takyah laa tau lebih2.. maless tul jadik gelemer neh . hahahahhah!

ptg nie lak ada jeeee yg cuba pancing marah dan tensen aku..! agaknye satu ari lam seminggu nie, bila laaa aku leh aman dan damai skit agaknyee! kat kg mcm nie, kat kl mcm nie.. aku rasa satu ari aku kena lari dari diri aku ni rasanye. duk jauh-jauh, sorang-sorang.. mungkin aku aman kot. mungkin laaa.. tak penah laa cuba lagi duk lari jauh sorang. kena cuba neh.. tgk cemana aku leh survive ke tak.

No comments:

Post a Comment