Nuffnang Ads

Thursday, September 27, 2007

sky high!

org kata, tak salah kita tetiba teringat kat seseorang. tapi bila teringat org yg wat jiwa kaco pahtu rasa sedey tak pasal2, takde maknanye nak truskan ingat tu. jalan mudah -> wat ler pe yg nak wat asalkan leh lupe .. walopon tak lupe trus tapi at least laa kan, leh laa lupe skit2.. lama2 lupa laa trus .. hahaha..! . kadang2 aku rasa cam patut ke aku wat cam nie or nak ker aku rasa 'sakit' lam diri nie? arhh.. yg penting, kuatkan ati. jgn ikutkan perasaan.. leh blah ar rasa cenggini..

moh kita citer psl mlm tadi. balik keje lepak2 luu sap okok (uzur laa katakan..). sambil tunggu member berbuka, boleh lak aku telelap dpn tv. sedo2 je dah nak azan. member kejutkan aku sbb nk azan, kang aku bengong lak bangun pas azan. cam bese ar kalo tido maghrib, sure bengong paler aku ..haahhah..! teman je laa member aku tuh berbuka ngan bubur lambuk kg baru yg suli dpt dr org opis dia. katanye de extra. member pulun baekkk nyer.. aku lak pekena blackforest and strawberry cake yg beli kat sogo. sambil2 borak tu de laa edisi siasat kes yg jadik kat kitorg dulu. alah, kisah sedey2 tuuu.. luahan bese2 jee sbb takmo amik port sgt dah laa ngan pe yg dah jadik. kira tutup buku trus laa.. br leh continue life cam bese. paler pun takde ler bengong2 sgt.. aha.. tul tak? haaa.. lam kul 8.30pm, gerak gi IKEA. alasan gi IKEA - nk tgk barang. bila sebut bab 'tgk barang', takkan jadik tgk jeee.. sure de gak yg akan dibeli. tangan neh tak reti2 nak balik ngan kosongnyeee ..hahaha.. kay, dipendekkan citer yg tak brp panjang, sampai ler kat IKEA tu tepat2 kul 9mlm. mujo laa tutup kul 10, at least de sempat laa pusing2. de laa bbrp barang yg aku beli, mende simple2 jee.. br je bayo semalam, zass balik daaaa... haaa.. de satu kisah klakar lam IKEA. ngah pusing2 kat area katil, tetiba aku nampak ler sorang pompuan neh, lalu tul2 dpn aku. aku tgk dia, cam kenal tapi aku tak amik port laa.. pahtu member kat blakang ckp kat aku yg gepren lama dia sebijik macam tu.. lerrr, patut ler aku rasa cam kenal..ahhahaha..! sanggop tuuu pusing patah balik tgk tul2, kalo btol, leh tego hi hi.. hahaha.. ! ha..pusing nyer pusing, ada pun hah.. tapi member kata salah org..kalo tak salah org tu, harus jadik jejak kaseh .. hahaha.. then, tepat kul 10, nk bayar punyer ler beratur panjang. tak buat bajek beli barang, skali zasss Alliance credit card RM108.13. hahaha.. tambah utang lagi neh!

dah tu kluar dr IKEA, gi lepak kat Kopitiam Oldtown. sambil tu koling2 kazen member. kot2 laa de stok..hahaha! member kata hokey ada, leh bwk! canteeekk.. stok baru tuuu! tunggu nyer tunggu member tu dtg ngan slamber nyer. rupanye baru 'stone' arh, pekena dapur! leh lak dia kontrol bwk keter dr subang lam masa 15menet ke Kopitiam tu. lepak2 sambil citer lebey kurang, gerak ke keter dia. pergh, balut! sambil balut tu, tgk kiri kanan gak sbb polis wat round. giloss kalo kena! dpt gak arr sepeket rm50 wat bekal. hahaha! dah abih sebalut, dia bwk kitorg pusing2 satu kawasan tu yg tah mana2 aku tak tau. paler weng, mau tak. member share 3 das, yg lain aku balun. giler berat ke kanan jer paler! yg aku sedo memula tarik, pukul 2pagi. dah nk gerak balik,tgk jam canner tah leh dah pukul 3. aku rasa cam aku lelap kot. tah.. aku pun tak ingat.. sedo2 je dah de kat parking balik.. member cam dah ok, kazen dia still mantoi lagi tapi kitorg kena laa balik. sok keje beb! ngan rileknye member drive, tapi slo2 laa sbb takut efek.. tgh beh2 wat u-turn, skali roadblock kat depan! huwarghhhh! dah ler bwk barang! mampuih!!! taim tu ngah nyirap darah leh ilang trus mamai aku! member ulur marlboro yg dia paw ngan kazen dia (silap2 dah de letak barang lam tu). aku amik dr tangan member tapi tah canner lembik lak tangan aku, trus tejatuh jlnraya. tul2 dekat ngan polis. kena saun lak tu buang sampah rata2.. aku balas laa balik, terjatuh inchik! ngan kompiden aku jwb tapi stok tul2 bwh kasut aku. yg polis sorang tu dah pusing2 tgk lam keter, mujur laa de pastik IKEA kat blakang yg tersusun banyak tuh. disebabkan oleh muka kompiden kitorg, polis tu leh lepaskan. sedangkan keter 2 buah kat depan tu dah slamat dah ke tepi jalan. hehehe.. mebi tgk cam budak baik je kitorg neh (ye2 je baik).. dah ler tu, mesreee alam sunggoh! anak sapaaaa laa nie! hahahah! tapi tul laa, giler nyirap + rasa takde darah kat muka. lagi satu, muju tak aku tak bukak sweater malam tadi. kalo tak, rezeki laa polis2 tu mlm tadi..ahahhahaha! bengong tul..!

ni sambil aku taip, aku still lagi weng! dan seterusnye, aku mulakan idup baru aku mcm tu..ahahah.. kan dah kata, aku takleh jadik baik..ahahahahha...

No comments:

Post a Comment