Nuffnang Ads

Friday, September 28, 2007

citer jumaat

Assalamualaikum dan selamat pagey Jumaat! ari nie cam tenang skit bangun pagi tadi. mlm tadi agak "sky high" tapi leh menten compare ngan malam seblom nye yg aku mana aku takleh langsung nak buat pe. aku rasa kalo pe2 jadik mlm tu, aku takkan sedo punyer .. bahyee! :P . citer malam tadi - temankan member aku sahur kat gerai depan. menu - nasik putih, tomyam campo, telur bistik ngan daging goreng. gilos menu, kalah menu berbuka. nasik tak abih tapi lauk abih. nie gara2 aku leh tertido taim member ngah nak berbuka. pdhal dah plan awal2 nak gi berbuka kat bawah tu. aiseh meng.. sorry beb! canner tah aku leh terlajak.. ko pun tak kejutkan aku tul2. dah tau aku weng, lenkali simbah je air.. hehehehe.. pas sahur, balik umah lam kul 1 gak laa.. lepak lam bilik member sambil 'balut'. pestaim balut sirik tuu.. balun share ngan member, weng2 gak arr sbb aku nk letak banyak takut overdose tapi rasa still menten lagi.. hahhahaha..! tgk ler mlm nei ke mlm besok, lepak ngan kazen member lagi. suh dia wat siap2 cukop segala adunan! hahahaha..


haaa.. cuba teka sape nei? heheheh.. ni ler dia 'member lama' aku kat satu forum. emm, kira lost contact dekat 2 thn gak laaa, ni gara2 satu kes menyayat ati dan perasaan.. ewah.. hahahaha! kira mentally disturbed gak laa taim tu. hahaha! tah pe2 arh.. last weekend call dia, saja terai kot2 still leh guna lagi nombo phone dia.. halemekk, dpt pun call dia.. haaa..br tau dia dah kawen bulan mei aritu. alhamdulillah, slamat dah dia kawen ngan Bahar, budak Wakaf Tapai. moge bahagia ke anak cucu... sempat de Odie tuh lam gambar kawen.. heheheheheh!

No comments:

Post a Comment