Nuffnang Ads

Wednesday, October 3, 2007

tindik telinga lagi?

hahaha.. guess what! aku akhirnya berjaya menindikkan telinga aku bagi subang yang ke-empat kat telinga aku neh. lebey kurang cam gambar kat sebelah nie laa jugak tapi takde laa mcm kat tepi lobang telinga tu. meh kira dr bwh... 1 - 2 - 3 - ok..antara 3 berderet yg atas tu, aku tindik tul2 yg tengah. haa.. kira yg ke-4 aku tu, adalah yg ke-5 lam gambar. slamat dah! aku ingatkan sakit sgt laa compare ngan yg lain tapi yg nie simple2 je rasa dia.. takde laa sakit sgt. tah ler, balik kg nanti mesti ayah aku bising..hehehe.. bio kan je laa dia nak bising. mulut org, tak bising, diam ler dia.. tul dak? ehhee.. member aku pun cam kujat2 tgk aku brani tindik sedangkan aku punyer ler ngeri2 nak tindik.ehhehe.. tah ler, de benda yg kita leh wat drastik tanpa pikir dan ada mende yg kita wat drastik tapi dah pikir dari dulu..ehhehe. de beza, kan? member nk wat, tapi aku rasa baik jgn. mak pak dia lain dari mak pak aku. aku setakat dgr tinger kanan, kuar tinger kiri boleh laa.. tak de simpan kat tengah2..hehehehe... dan hakikatnye, bertindik 4 dah aku skrg.. ingat nak wat seblah tapi aku bukannye 'gay'.. ehehe!

No comments:

Post a Comment