Nuffnang Ads

Tuesday, October 2, 2007

HP baru laa pulak..


percaya atau tak, tahun nie saja aku beli 3 hp.. NOKIA Express Music 5300.. pahtu O2 ATOM dan latest skali MOTOROLA RAZRMAXX .. gilesss.. budak2 opis sume geleng paler sbb O2 aku baru je beli 3 minggu lepas. kelmarin aku bantai beli lak hp baru..hahahaha... meh aku citer sejarah aku beli hp2 neh...

Motorola Razr Maxx V6

hp nie aku boleh TERbeli masa gi KLCC last weekend. tu pun sbb aku nak bayar bill Maxis yg dah dekat2 credit limit. ehehhe.. tu laa, guna tepon tak hengat, hah.. kan dah kena bayo latus-latus. masa nk bayar tu, aku duk laa usha2 pamplet kat kaunter,skali cam menarik gak tgk yg nie - promotion price with 150 plan = RM399 .. berbaloi tuh. 3G lagi! aku pun ckp kat member, cam menarik. usha2 awek yg duk promot2 tu, dan aku pun TERbeli laa HP nie.. nak dijadikan citer nyer, maka aku akan pakai nombo Maxis tu selama tempoh 2 tahun secara kontrak. takpaaa... 2 thn jeee..


O2 Atom

ini ialah PDA phone yg pertama aku beli pada 6 Sept 2007 setelah sekian lama aku ngidam Dopod.. at last, beli gak yg nie walopon bukan laa Dopod dgn harga promosi = RM1499 + memori kad RM100, maka jadi laa harga nye RM1,599.. gilos skali zass je aku nyer citibank..hahaha...! aku beli ni pun tak plan, semata2 aku ingatkan harga Sony P1i tu bawah RM1500, skali rupa2nye RM2,299. perghh.. 2K tuuu... sepanjang 3 minggu guna pda ni, ok laa.. function sume ok cuma tah canner aku godey2 2 ari lepas, trus auto configure. nyampah tul! de bbrp function lam pda tu yg dah lari setting. trus aku tak pakai - sekadar jwb sms thru celcom prepaid je.. hah.. bespren aku pun beli O2 nie gak, tapi dia punye kaler putih - Limited Edition, beli kat singapore.



Nokia 5300 Express Music

hp nie aku beli masa mula2 keluar kat pasaran dgn harga = RM1270 (harga sekali dgn memory card 512 (yg skrg aku guna kat Motorola). tak silap aku, aku beli yg nie lam jan or feb awal tahun. satu yg beh psl tepon nie sbb trendy dan mmg express music laa kata org. kaler pun menarik tapi disebabkan aku salu laa letak merata2 dan jugak malas nak bersihkan casing tuu, maka tuko lah kaler yg getah putih tu kepada kaler kunin. hehehe.. raya nie slamat laa hp ni bertuko tangan kepada abg aku. lagi pun simpan banyak2 hp tapi tak guna, tak elok gak.. tul dak? lagi satu, tepon nie ada kenangan.. psl tu aku takmo ada dah kat tangan aku.. kenangan pe? adaaa laaa....

No comments:

Post a Comment