Nuffnang Ads

Tuesday, November 20, 2007

demam!

demam! adeh ... leceh tul kena demam neh. tekak rasa tak beh.. dah sekian lama aku tak kena demam, tetiba ari nie leh kena lak. for sure minggu depan aku kena bengkak kaki neh.. jadi, de laa alasan utk aku gi wat check-up. patutnye aku takleh ckp nak wat medical check-up kalo tak sure aku akan kena wat nyer laa..emm.. nie mebi kena demam skit2 masa kat kat Damai Laut tapi aku rasa sbb mlm tadi kena ujan kot; takpun sbb aku tak cukop tido; dan juga sbb aku nangis mlm tadi.. ish.. mcm2 hal skrg kat keliling aku. tu yg aku leh kena tetiba demam! hopefully tak melarat tapi sengal2 tulang nie yg aku tak brp selesa.. aduhhh...!


nk citer sikit psl semalam.. haa.. semalam ptg apdey, temankan member gi tukar spotrim! asalnye nak tukar absorber ngan tgk cat yg calar aritu. skali tgk menarik jer spotrim nie (RB brand = RM1050) - refer pada tayar bahagian belakang (kalo nampak laa) member suh pilih, aku mmg akan salu tgk taste dia.. mesti de unsur2 itam. mmg menarik arh.. abg botak yg mintak kauntim.. owh lupe nak bgtau, pegi nie bertiga - aku, member ngan abg botak! hehehehhe.. dpt kautim2 ngan segala balancing, tukar tayar, complete ngan tukar absorber, member bayar RM1190 - complete! fuhh.. gilosss berkilat..! asek nak laju aje.. tu pun abg botak wat lawak, suh letak stiker 'spotrim baru'.. ader ker patut.. hahahahhaha! nanti member akan apdet kat blog dia psl keter dia..hehehe.. tunggguuuu...

haa...posting psl treasure hunt akan menyusul mebi besok (kalo tak mc laa) or lusa laa.. before bos aku balik dr New York!

No comments:

Post a Comment