Nuffnang Ads

Thursday, November 29, 2007

frenship

me and my bespren! nak citer skit laa psl kitorg neh. aku kenal dia nie dari tahun julai 1995, dan dia ialah org pertama yg aku tego masa memula jejak kaki kat uitm tuu.. hehehe.. dia nie dulu aku segan2 nak tego, psl dia lagi 'berusia' dari aku..eheheh.. tak sangka, dari tu sampai laa skrg kitorg kawan. de laa satu ketika aku leh lupe dia.. emm.. saat tu, aku kenal seseorang.. tah laa.. haa... de satu ketika tu pulak, penah laa jadik luar biasa .. lama gak laa kalo ikut2kan..ehhee.. 11 tahun dan sampai laa waktu tuu.. emm.. tapi skrg, start bulan julai tahun neh, we both more like to sahabat! cam adik, cam kawan.. psl pe jadik cam tu, takyah laa explain kat sini. emm... tapi memang.. cemana gaduh skalipun, kitorg still leh kawan cam biasa. tah, dah biasa 2 org.. bila ilang sorang tu, de gak missing! kitorg penah janji, nak kawan sampai mati. dan aku still ingat janji tuu..! banyak gak mende2 pelik melik yg kitorg wat dua org.. cthnye cam.. emm.. pe yek..! hehehehe.. haa..kebetulan lak dpt tempat keje yg sama. alhamdulillah.. hah, kat sini kalo aku sorang, sure org akan tanye mana dia. dan bila dia sorang, org akan tanye mana aku.. haa.. sampaikan de budak baru kat tempat keje ni tanye samada kitorg nie kembar ker.. hehehe.. satu, sbb kitorg speky. dua, sbb kitorg salu dua org je.. hehehe.. sebenarnye mmg kembar pun, kembar tak seiras jee.. newey, pe2 pun, i luf u laa my pren...


disebabkan kitorg dah kamceng giler cam kembar, maka, kitorg ngan banyak tak sengajanye TERsuka mende yg sama. de laa penah sekali tu je TERsuka org yg sama..ehehheh..! benda yg sama kitorg ada ialah -> wolet ngan jam Elle, kasut keje, kasut jalan, kasut sukan, beg .. haa.. dan for info, kitorg masing2 de baju melayu satu pasang itam. wahhh.. hahahah.. satu je yg dia dah tak guna skrg ialah topi yg mana aku hanya akan pakai topi bila rambut aku start panjang..ehehhe.. dan yg paling latest, keter rimot yg beli kat Nilai aritu. dah biasa dia ada aku ada, mmg akan mcm nie..hehehe..! dan sampai satu masa, dia ada apa yg dia ada, tapi aku takde apa yg aku dah takde.. gitu laa lebih kurang.. ehheehhe..

3 comments:

  1. that's what I really, really need right now!!! wish both of you long live friendship.

    ReplyDelete
  2. Oh my goodness! Incredible article dude! Thanks,
    However I am encountering problems with your RSS.
    I don't understand why I can't join it. Is there anyone else getting the same
    RSS problems? Anyone that knows the answer can you kindly
    respond? Thanx!!

    Also visit my blog ... orquesta atraccion

    ReplyDelete
  3. Although the S2 is an Αndrоіd powered 3
    G Smartphone wіth аn еlegant ԁeѕign which wіll
    hеlp you to do business wіth your ρгesent customer
    baѕe. 4 Mbрѕ ΗSPA connectіvitу; 5 megaρixel, 720p cаpture; and a feature that allows you tο
    have totаl control ovеr hoω the inteгfaсe
    is not thаt harԁ to unԁеrstanԁ
    ωhу these handsеts aгe the blасκbеггy S3.

    FeaturesΤhe Blackbеrry Tab comes with a pen, or more pгecisely, а styluѕ.

    The only flaw that оne сan use for office prеѕentatіοns,
    hence the namе: Galaхy Вeаm.


    Μy blog post: http://phpfoxdev.indexcreativeonline.com/profile-138159/info/

    ReplyDelete