Nuffnang Ads

Wednesday, November 28, 2007

tensen?

kadang2 dalam hidup, kita tak menjangka bila kita akan rasa diri kita epi.. diri kita akan sedih.. diri kita akan tensen.. diri kita akan gelak sakan... cam skrg, aku ngah rasa tah pe2.. tensen pun ada.. tapi banyak pada bosan laa sebenarnye... sbb keadaan elok2 tetiba jadik tak elok. aku salah ckp ker org yg salah paham ngan nasihat aku? tah ler.. sepatutnye aku kena sedar diri yg de mende aku leh nasihat org, dan de mende kena biokan aje. mebi aku dah biasa kalo nasehat/ckp2 direct kot, dan lupe ngan sapa org yg aku ckp tu.. de isu sensitip yg aku takyah ckp patutnye.. patut biorkan aje.. takpe.. kali nie aku akan faham dan letak dalam kepala hotak aku neh .. aku takkan sebut dah psl tu.. its up to you, beb.. sorik sbb aku tak sepatutnye sebut psl hal tu..

No comments:

Post a Comment