Nuffnang Ads

Friday, November 9, 2007

hati..

suara dari hati...

suatu kenyataan tapi hati menidakkan. satu kebetulan tapi bukan ilusi di hadapan. satu impian tertinggal di belakang.. satu kehidupan yg penuh dugaan berat buatku .. kan ku cuba lari tapi seakan sesuatu mengikatku dari pergi. satu ketika, aku pernah kejam pada seseorang. ku tinggalkan dia demi sebuah cinta. dan sekarang.. mampukah aku utk kejam kali keduanya! seseorang telah bertanya.. pernahkah aku hargai apa yg ada di depan mata? pernah kah aku cuba mengerti apa yg dirasainya? pernah aku cuba utk memahami dirinya? aku bingung.. kerna aku yg alpa. memang, aku tidak pandai membaca bahasa hati.. memang, aku tidak pandai mendalami tentang dirinya.. memang! sepenuh hati dan ikhlasnya, memang.. semua salah itu dari aku! tapi... pernahkah dia memahami apa yg aku rasa.. pernahkan dia memikirkan aku tetap insan kedua.. pernahkah dia fikirkan jika dia ditempatku.. aduhai hati.. jgn lah menangis lagi... sesuatu yg akan berlalu dalam diam.. dan aku perlu belajar utk menerima kehilangan.. utk kali terakhir...

No comments:

Post a Comment