Nuffnang Ads

Friday, November 16, 2007

treasure hunt 2007


xtvt weekend nie - Treasure Hunt 2007 - KL-Lumut .. aku, member, adik aku ngan tunang-to-be dia lam satu grup tahun nie. nama grup kitorg ialah Green Hornet. ikut2kan, aku tak pasti lak menatang pe Green Hornet nie tapi cam menarik nama grup nie heheeh.. tapi aku bajek, ianye sejenis lalat.. agak2nye laa kan? .. emm... tema kali nie ialah Caring of the Earth. dan konsep utk dinner ialah mengikut ala2 animal planet laa kot. heheeh.. tadi dah usha dan beli bunga okid kat Petaling Street. kira ala2 konsep hawaii laa kot.hehehe.. pakai bunga okid wat rantai dan suli pakai bunga kat paler..ehhee.. dah beli okid 2 jenis warna dan sejenis bunga matahari kecik2..ehehhe..cam ala2 gambar kat seblah neh..eheheh.. jap2 lagi kul 4pm, ada briefing skit psl nie. wish us all d best yea..


Treasure Hunt 2006: ini lak konsep yg kitorg guna tawun lepas - konsep ikut suka kitorg tapi sebenornye nak wat konsep punk harajuku (cam salah eja jee!) .. aku pun lupe dah tema apa utk dinner. tapi yg pasti, sume org tekejut tgk grup kitorg.. hehehe! kena spot gak laa masa dinner tu sbb de yg tak pecaya yg kitorg brani buat konsep camni.. ala..konsep jer,bukannyer betol2 pun.. hahaha! masuk gambar lam portal kat opis, fuh, desup2 kena komen.. standard arh, ramai yg tak puah ati! lantak dorang arh.. bukan kaco org pun..! dorang nk kutuk ker, bantai ker, bio kan ajer.. malas nk layan..! owh ye.. ni gambar masa kitorg amik ngan grup Rock, bila bukak rambut dorang2 neh, aku cume kenai sorang jer.. yg lain tah dept mana tah..hahahah...

1 comment: