Nuffnang Ads

Thursday, December 6, 2007

bertakhta di hati ..



Farahdiya - Bertakhta Di Hati

Dihempas ombak
Terdampar buih
Menanti waktu pulang ke laut

Begitu rindu
Dipisah takdir
Meniti saat bersulam cinta

Lihat...lihat..
Ke dalam mataku
Sinarnya menyala
Lihat...lihat
Ke dalam mataku
Cintamu bertahta

Sebelum ku kenal
Dirimu siapa
Aku tak kenali
Apa itu cinta
Setelah ku kenal
Dirimu sebenar
Kau cinta sejati
Ku sandarkan jiwa

Digilis angin
Tercarik awan
Menanti detik sebelum hujan
Begitu sendu
Diguris resah
Meniti hari bersulam tangis

Lihat...lihat..
Ke dalam mataku
Sinarnya menyala
Lihat...lihat
Ke dalam mataku
Cintamu bertahta di hati

Takkan berganjak pendirian ku ini
Selagi kita tak kembali bersatu
Selamanya
Takkan berubah perasaan ini terhadapmu
Biar digugat
Biar dicabar
Biar dihalang

Sebelum ku kenal
Dirimu siapa
Aku tak kenali
Apa itu cinta

Setelah ku kenal
Dirimu sebenar
Kau cinta sejati
Ku sandarkan jiwa
Kau cinta sejati
Ku sandarkan jiwa



*dulu... lagu nie pernah menjadi favorite aku dgn seseorang. dulu .. lagu ini pernah menyentap hati lalu airmata mengalir tanpa dipinta.. tapi sekarang.. lagu ini ...mengingatkan aku pada seorang insan lain.. seseorang yang ku panggil kekasih.. airmata ini tetap jua mengalir tapi utk suatu kemungkinan yg mana apa yg ku harapkan dalam hidup takkan menjadi milikku...namun, aku bersyukur kerana Tuhan atas kehadiran kalian berdua.. dan kalian telah mencorakkan hidup ini.. dan juga telah mengingatkan aku akan siapa diri aku.. terima kasih atas kehadiran dalam diri ini... kalian akan tetap bertakhta di hati ini..

2 comments: