Nuffnang Ads

Saturday, March 1, 2008

minggu ni?

minggu yg kejap sbb senin aku dah cuti sehari.hehe! lagipun skrg aku dah jarang kuar mlm sbb ana takde plan nk kluar. cuma ari rabu malam kot, aku kluar ngan Abg Botak layan pool. selebihnye aku lepak dpn pc layan YM takpun layan youp*** ..hehehee! uppsss :P kat opis, aku slamat wat keje dgn tenang dan damai. tolong admin buat keje dorang skit2. kena buat update yg aku ingatkan susah sgt laa keje tu tapi senang je.. tah ngaper laa org suka sgt bagi alasan bila suh wat keje skit. asek2 alasan "i bizi nie, tgh wat updet!" .. pdhal mende tu kacang jer.. bukan nyer org suh gi jln merata2 utk buat keje nie. staff pakai email jer kat dia, then masukkan jer lam template yg dah ada. haa.. bukan nyer susah sgt. tah ler, tak paham gak aku ngan prangai org yg suka bagi alasan neh. owh yer, selasa tu dpt bunga dari snood ngan kid. hehehe mekasey korang kasik bunga! santek sgt! roses kaler biru 12 kuntum. wahh! besar amat! jumaat lak, during lunch hour, pegi soping ngan ana kat sogo. sempat laa aku rembat 2 lai t-shirt renoma kaler itam. aku beli utk pakai balik kg nanti (tapi slamat dh aku pakai selai tu). then aku belikan selai baju Polo utk ayah. mesti dia suka sbb kaler terang. hehehe!


dan satu ari tu, aku terima msg nie.. tetiba aku teringatkan sesuatu..

1 aRi aWk PsTi LuPe....
SpE sYe ...
DiRi sYe ...
MsG sYe ...
XpE mEnGeNaLi dIrI AwK AdElAh sEsUaTu yAnG aMaT BmAkNe bUaT SyE....

No comments:

Post a Comment