Nuffnang Ads

Sunday, March 2, 2008

sabtu ujan

Sabtu, 1 Mac 2008. Misi: amik lesen L. mlm tadi aku tido lewat gara2 duk mengedit blog aku neh. dah buang dah segala mende dan jugak gambar yg berkaitan dgn seseorang demi keselamatan dia dan jugak famili dia. arap2 jgn laa MeM dia cari lak aku kat intenet neh. ish..! bahye tul! dekat kul 4am gak laa aku tido tadi. sejuk lak mlm tadi, sedar2 dah kul 11.15pagi. fuh.. punyer ler tido lena disebabkan ujan renyai2 kat luar. dan gak tepon selamat aku silentkan..hehehe! bgn2 jer tingat yg aku kena gi amik lesen L yg dah siap kat kak nomi @ seksyen 2. kuar bilik tgk sorang pun takdak. sah laa aku bgn awai.. bukak bilik ana, dia ngah kujat2 tgk siling. emm.. kaco2 dia tido, rupanye member tido kul 7pg semata2 sbb mikirkan masalah. emm takleh nak kata pa laa sebab masalah salu dtg bertimpa2 semenjak dua menjak neh. guling2 jap then aku layan tv. dekat2 kul 2 br siap2 nak kluar gi shah alam. sampai sana almost 2.30pm, kak nomi lak takde. so kena laa tunggu. dkt kul 3 br dia sampai. ish.. dan aku pun slamat laa pegang lesen L aku neh! hahahahaha! at last, dpt gak aku lesen hatta lesen L skalipun. satu lagi impian aku dah tercapai. dah terbayang2 dah Nouvo ngah panggil2 aku neh! ewah!! gerak kuar dari situ, gi mkn kat gerai kat Sek.2. pekena ikan bakar cicah budu, ana lak ikan keli cicah air asam. kenyang giler! serempak ngan classmate aku masa skolah menengah ngan anak dia 2 org n husband dia. pas gerak dari gerai tu, singgah lak kat Aquarium. sempat aku beli bekas ikan baru ngan ikan carp 3 eko..hehehe! before gerak balik ke umah, singgah lak kat SACC, beli barang2 skit kat watson ngan guardian. tgk kat luar gelap jer, jgn laa jem jap lagi. ana prasan blacky cam teruk sgt kuar asap. tapi tak tau pe problem. tgk laa nanti bwk gi workshop. risau gak pasai dulu blacky tak kuar asap teruk camtu skali.

mlm nie adik aku, si Sula akan pegi dinner kat sini -> Crystal Crown Hotel kat PJ. dah mintak ana tolong antarkan. sampai umah dah kat 6.30pm, sempat laa aku mekapkan dia utk dinner pra-graduan dia. tema dorang - fairytales character. aku tah per konsep, aku entam konsep Evanesance - iaitu konsep mekap gelap2 kat dia. hehehe! dah dekat kul 7.30pm br gerak dari umah sbb sian kat ana yg dah terlelap atas kusi keletihan + kemengantukan ya amat! memula nk ikut jln amcorp mall tapi cuba jalan baru lak. lalu ikut PPUM and amik jln potong ke belah mana tah. first time aku lalu ikut jalan tu. kira bantai jer sbb dah malam neh, tak brp cam lak area tu. tak sampai 10 menet dari umah, dah pun sampai ke hotel. dah antar sula, singgah A&W tapau makanan. aku memula plan nak beli ayam, tapi aku gi oder lak set burger + flut. alaaa.. dah budak tu letak burger br aku tingat aku nk mkn ayam setelah aku tgk kepak2 ayam tu cam memanggil2 jer aku.. so, aku pun tapau laa ayam 2 ketui lagi. utk ana, tapaukan dia waffer seketui. dia dah start penin paler dah tu sbb tahan tido. sakit pewut satu hal. dah sampai umah, layan dvd god of cookery. bantai gelak2 ngan ana sambil mkn. aku cam biasa laa, tak abih. ayam abih seketui ngan burger tak sampai 4 gigit je. last2 tinggai.. sementara tunggu nk gi amik sula, sempat laa aku basuh baju lam 2 bakul tu sambil layan citer Manja kat TV3. dekat kul 12.15am tgh2 aku lipat kain, sula call bitau yg dinner dorang dah abih. kejutkan ana yg tetido tu then gi amik sula. on d way balik, sempat laa tgk org yg ghamai ngah pasang banner utk ngundi nie.. sabo jer laa .. so, sampai skrg neh, aku tak tido2 pun lagi. bih laa sok, tak tau laa pulak bgn tido kul brp lak..

2 comments: