Nuffnang Ads

Wednesday, February 27, 2008

emergensi leave..

Isnin, 25 Feb 2008. Misi - gi klinik. alkisahnye semalam aku sepatutnye time off ajer sbb nak gi klinik check perut nie. dari time off langsung laa aku halfday. ana lak dpt mc sbb dia kena rashes kat tengkuk sbb mkn udang masa kat labuan. aku patutnye gi klinik ngan full blader supaya senang dokte nak buat ultrasound. dah aku pegi tala air sampai bergelas2 (ye2 je bergelas), mula laa aku nak kencin manjang.. sampai klinik dah kul 9am, ramai tuu org lam tu. aku sabo laaa tunggu kencin penoh lam pewut. sambil2 tunggu tu, aku kira laa org2 yg ada. harap2 sempat laa, jgn sampai aku nak kencin dah ler. dh bbrp kali remind nurse tu yg aku full blader, boley dia buat bodo! mujo laa ada yg lagi sorang tu alert. fuhh! dpt jupe dokte Lee dan jugak buat ultrasound. memula aku dah panik sbb dokte sebut psl cyst ngan fibroid. adeyy... nyirap darah aku! then dia pusing2 alat scan tu, rupa2 nyer tu ovari aku.. fuh.. lega! so, result nyer - aku selamat dari cyst dan jugak fibroid. ana yg dah on d way balik sempat singgah amik aku. then kitorg bekpes kat bangsar lepas aku sms org opis bitau aku apdey. dan2 laa apdey! lepak2 sambil mkn nasik lemak ngan te o es segelas. si ana ngah mentel sbb tingat kat snood. emm.. aku faham perasaan dia tu. LDR mmg mcm nie.. dekat kat ati, tapi jauh di mata.. ana, aku harap ko tabah ek.. jgn sedey2.. kalo ko sedey, dia pun sedey sama! dekat sejam gak laa lepak kat kedai tu sambil citer pengalaman dia gi Labuan. tgh2 sonok bercerita, tetiba dia diam dan air mata tetiba genang2.. beb, aku faham! ko rindu dia kan?? takpe, nanti dia datang shiney yek.. dah mkn, gi pusing lam Bangsar village carik mende2 menarik. beli air freshner utk bilik dan jugak peti es. Abg Botak sms duk tensen dia dah rosakkan laptop.. ayyakk.. haa.. nie satu hal sbb nak kasik dia 15kotak rokok. kautim2, dia nk dtg umah amik okok2 tu. aku no hal laa sbb aku kata dtg before kul 1pm sbb aku nak gi keje lak pastu.. haa.. dkt2 kul 12.15pm dia pun dtg ngan slamber nye. ana suh tgk2kan pc dia .. skali test2, rupanye problem ngan dvd player skali ngan drive D tak format.. hayya.. nampaknye kena bwk gi Acer gak laa..

disebabkan nak kena gi Acer (alasan), maka aku slamber jer sms kakak dept aku bitau aku nak cuti satu hari. dgn drastiknye tangan aku tekan kiped hp tuu.. dan tetiba aku tingat, yg aku patutnye ada miting ptg kul 3pm. alaaa.. lantak laa.. nanti sok2 aku tanya laa admin..hehe! siap2 lebih kurang, gerak ke LowYatt, tempat beli pc ana tu.. mujo dpt parking walopon dah tawaf 3-4x gak laa kat parking bwh tu. tunggu dorang siapkan tu leh tahan gak laa, sempat aku pusing2 tgk mende2 yg cam leh aku beli. haa.. siap tu jer, round tgk speaker baru. kasik canggih2.. aku senang jer, bukan nak pakai kat pc pun. aku nak bantai pakai kat tv dpn..hahaha! round2 lam kedai tu, aku minat kat Evo 7 Sonic Gear! aku kautim2 dpt harga Rm139 ..hehehe! tapi letak kat kaunter dulu sbb kotak tu berat. lagipun, ana nak usha2 hp sony ericson. kata dia nak usha laa tapi aku tau sgt dah peel dia.. usha2 dia musti bli trus.. haa.. pegi kedai yg disuggestkan oleh Abg Botak dan ana pun terai laa bbrp model kat situ. berkenan lak dia ngan K810i. masa tu Abg Botak kata nk dtg skali. tunggu2 dia tu, sempat test 2-3 hp yg de kat situ. dan akhirnye - ana beli hp tuu.. haaaaa.. kan dah kata! beria2 member sbb dpt bluetooth free skali lam pekej tuu. kan main epi test2 bluetut tu ngan video call..haa, kan senang leh video call! ajak Abg Botak makan, sbb dari pagi dia tak mkn. org jual mahal laa pulak bila taim aku nak blanjer.. kan aku dah hangin + wat pangai..! gerak kuar dari LowYatt tu dah kul 6 lebey, taim org balik keje. mujo tak brp jem sgt jalan. sampai umah, tak dan2 nak terai Evo7 laling aku tuu.. hehe! siap cuba ngan sound movie tuu..hahah! ana senyom jer sambil mata tak kalih2 dr tgk hp baru dia. hamboi laa.. eksen2 yeee :D dah pasangkan dia nyer pc sumer, tetiba dpt call dari snood.. emm.. panjang citernye. mlm lak aku bantai layan YM ngan bebudak neh. malam yg panas. aku nak mandi kang, sure aku semput karang. sabo jer laa.. dah tgh2 malam, taim layan sudoku, ana ketuk pintu ngan muka cuak giler. tetiba dia mintak Yasin! fuh.. ujan lak kat luar, ujan yg lebat. aku lak siap tak kunci pintu bilik kut2 dia takut tido sorang lam bilik dia. tapi sampai pagi takdak. tau2 pagi tadi dia ckp dia tido kul 5am lebih.. ish..



layan lagu nie.. tetiba tingat time2 kat UiTM dulu..

Hanson - Speechless
Everybody wonders
And some people know
I guess that I'm some people
'Cause baby it shows
When will you do it?
And why will you go?
If you've already decided
Then deliver the blow
The way you walk around me
The way you talk around me
You act so speechless
You've got nothing to say
The way you walk around me
The way you're talking to me
Makes me wonder
If this was only play
And I wonder will you still love me?
Do you still love me
Like you did before
Said come on baby
You think I'm so blind
I see what you're doing
Behind my back all the time
I get suspicious
When you call me someone else's name
You think I don't notice
That nothing's the same...
Anymore
[Repeat Chorus]
And I wonder will you still love me?
Did you ever love me
Or were you playing with me before
Ohh baby you think I'm so blind
Ohh baby I'm not playing around this time
[Repeat Chorus]
And I wonder will you still love me?
Did you ever love me
Or are you showing me the door
Ohh baby you think I'm so blind
Ohh baby I'm not playing around this time

No comments:

Post a Comment