Nuffnang Ads

Monday, February 18, 2008

letihnye aku!

weekend yg slow bagi otak aku. Sabtu, 17 Feb 2008. Misi: Kelas Amali Keter. aku kena gi kelas amali keter yg 6 jam tuu ngan sula.. fuhh.. aku dpt bayangkan betapa aku akan mengantuk lam kelas tuu. ingat nak bangun kul 7am, tau2 jer dah 7.30am. tu pun sula yg kejutkan.. ni gara2 malam tadi YM ngan bebudak tu sampai kul 2am dan sambung main sudoku sampai kul 3.30am. fuh.. asek laa tak terbangun, mesti kak nomi marah aku neh sbb lambat lagi... hehe. cuak! sbb yg amali motor pun lambat gak.. haa.. siap2 lam kul 8.05am baru kuar umah dan dpt train kul 8.20am. sampai shah alam kul 8.45am dan trus amik teksi gi sana. ramai tul budak2 kat tempat kak nomi tu..kena lak tunggu transport gi ke tempat jpj tuu. lam kul 9.30 br sampai situ dan kena lak nunggu sbb org ramai lam kelas tu. fuhh.. mata dah pinar2 ngantuk, dpt masuk room pun dah lewat. dah laa tak bekpes. panas lak tu.. pe yg cikgu tu bebel tah aku tak amik port. rela ajar sula main sudoku yg aku bawak tu.. hahahah..! dpt rehat kul 12.15pm, gi alas perut kat gerai dpn tu. pekena nasik ngan sardin je. then gi laa tgh2 laman tu tgk lak edisi enjin keter. minyak itam laa, bateri laa.. tapi aku suka bab2 neh sbb salu sgt tgk enjin blacky..heheeh.. tau ah skit2! then abih kelas je dah kul 2.30pm dan tunggu transport gi balik ke opis kak nomi. sampai situ, kak nomi ckp lagi seminggu leh siap Lesen L utk skali motor keter.. hehehe..! yahoo.... dpt jer lesen dan cheque dari koperasi, akan serta merta aku gi cari motor. bayor jer cash, kan senang..! lepas siap sumer2 tu, gi tunggu teksi tapi sula ajak naik bas. giler lama tak naik bas. pusing2 sekitar seksyen 17 tu then br sampai komuter. de laa org tu mintak aku tolong dia check utk warranty wifi dia.. aku call laa service centre tuu tapi punyer ler loghat dia, fuhh.. spiking abih, skali2 ngan aku lak spiking style London .. ewahh! rupanye, dorang nak nombo siri tu skali. alaaa.. mana ada ngan aku. nanti next time jupe aku, bwk nombo siri ngan model mende tu skali.. haa.. kan senang aku nak spiking spikang.. then sampai umah kul 4.10pm dan sempat laa aku tapau laksa penang utk ana ngan sula skali. sambil2 tgk citer kat tv, mkn laksa tu. fuh.. pedas giler.. dan pas tu aku bantai tido maghrib. mula laa lemau paler otak aku walhal tido tak sampai sejam. bgn tido aku bantai layan intenet dan aku tido awal mlm tu.. tgk laa esok canner, sbb ana kata nk gi lowyatt anto pc.

Ahad, 18 Feb 2008. Misi: KFC @ Mikveli. aku bangun pagi dah lewat. kira dekat kul 10.30am gak laa.. guling2 luuu br bangun. tak jadik gi lowyatt sbb ana kata pc dia dah ok. dah dgr sound ngan dah leh cf. haa.. sbbnyer, dia kena install driver utk wc dia.. ish.. kalo tau laa, dari ri tu laa kita install kan? .. ish.. aku duk layan dpn tv tgk melodi sambil main2 ben. perut lapar gak tapi tak tau nak masak per. mkn jer laa jajan2 yg ada atas meja tu sambil tgk melodi, sambung lak tgk nona dan sambung lak tgk citer tamil.. hahaahah! nak online, cam takde mood jer. aku skrg neh de masalah ngan paler. asek penin jer kalo lama tgk pc, mesti psl resolution pc tu. godey2 lebih kurang, ok pun .. haa.. then ajak ana gi kfc kat mikveli.. emm.. ada laa kes skit dan aku kluar ngan sula je. mkn snackplate share.. mkn seketul jer sbb aku nk isi perut je. pusing2 lam jusco dan sempat laa aku rembat selai baju keje baru kaler dark purple. then gi MPH, dan aku ngan julung2 kali nyer membeli komik semalam (lupe lak tajuk dia). dan seblom balik umah, aku tapaukan si ana donut kat Big Apple Donut.. ingat nak beli yg cheese tapi dah abih. chaiit..! aku beli yg box 6 ketui ja, testing luu..hehe.. balik umah, ketuk bilik ana suh dia mkn donut. tapi member cam taknak, tak beh laa mcm tu. aku paksa gak dia amik.. mkn seketul je.. sedey laa aku! adeyy... then, mlm tadi aku YM kejap je sbb nak kena tido nak gi keje.. dan pagi tadi, aku bangun ngan lewatnye lagi skali.. adeyy.. 7.10am tuuu.. !



layan lagu malam tadi..

Aliff Aziz - Sayang-Sayang

Masaku teringat akan dirimu
Ada sesuatu begitu mengganggu
Diam-diam aku menyukaimu
Bermimpi bila kau jadi milikku

Jauh di dasar hatiku
Inginku ku teriak…
Aku cinta kamu!

Sayang, sayang, sayang
Kamu dah berpunya
Tertutup sudah bagiku kesempatan

Dan bukan gayaku
Rebut pacar orang
Meski hati tulus
Cerita berakhir tak senang

Aku tahu akan sulit bagiku
Mencari-cari pengganti dirimu
Tapi bagi lelaki macam aku
Tak mau berakhir kerna begitu

Jauh di dasar hatiku
Inginku teriak
Aku cinta kamu!

Sayang, sayang, sayang
Kamu dah berpunya
Tertutup sudah bagiku kesempatan

Dan bukan gayaku rebut pacar orang
Meski hati tulus
Cerita berakhir tak senang

Tak mungkin, tak mungkin
Aku menyerah hanya kerna tak dapatkan kamu
Meski jauh di dasar hatiku
Ingin ku teriak
Aku cinta kamu!

Sayang, sayang, sayang
Kamu dah berpunya
Tertutup sudah bagiku kesempatan

Dan bukan gayaku
Rebut pacar orang
Meski hati tulus cerita berakhir tak senang

Sayang, sayang, sayang
Kamu dah berpunya
Tertutup sudah bagiku kesempatan

Dan bukan gayaku
Rebut pacar orang
Meski hati tulus
Cerita berakhir tak senang,
Cerita berakhir tak senang


1 comment: