Nuffnang Ads

Tuesday, February 12, 2008

Gong Xi Gong Xi

Gong Xi Fa Cai

RabuSelamat Tahun Baru kat dorang yg berbangsa Cina. aku neh still lagi lam mood cuti. punyer ler malas aku nak apdet blog..hehee.! lama tul laa cuti kali nie. dah laa aku tak balik kg, suli pun tak balik gak. cuma sula sorang jer balik. tak brp banyak xtvt yg dibuat kecuali online.. online..online... haaa.. rabu tu, duk lepak umah jer.. tak tau nak wat per. malam khamis jer ah gi layan pool. tu pun sbb nak gi jupe kechik ngan nas kat steven corner. lama tul tak jupe budak tuu.. makin kurus dia! pas mkn2, gi layan pool. mlm tu kenai2 geng nas, yg aku ingat sorang tu laa nama Adib sbb nama dia kena ngan dia yg kenit tuu, paras ketiak aku jer tuu.. hehehehe.. tapi yg len tu, tak brp nak kenai laa sbb emm... tah laa.. org nie mcm2 pe'el..cukup laa aku kata yg tu.. haa.. layan mlm tu sampai 22 games.. fuhh!! dah ler mlm cuti, punyer ler ramai org. kiranye mlm tu lawan geng2 tu laa, boleh tahan laaa sbb tak kalah..!! hahahahahha! (giler banggeeee) .. layan tu sampai kat kul 4pagi.. balik umah layan intenet lak sampai kul 7am. dan pagi tu aku tetiba terbangun kul 8.30 dan tido balik kul 8.45.. dan sterusnye aku bangun tido tul2 kul 4pm. dah ler nak gi tgk citer CJ7 kul 6.15pm nyer tayangan. mujo sempat dan dpt parking.. fuh..sementara tunggu tayangan tu, sempat laa mkn kat Carl's Jr. kat seblah wayang tu. burger dia mmg besar. then masuk tgk citer cj7. citer nie mmg beh. leh ada gelak dan de gak part sedey bila ayah dia mati tuu.. dan aritu gak, aku dpt beli kad touch'n'go cj7..hahahahah!!

ahad - temankan ana gi beli pc baru - Acer Aspire sebijik cam model seblah neh. dia pikir2 kan main lama sbb nak choose antara desktop ker laptop.. aku suggest laa dia beli desktop sbb senang nak install mende2 lain. dia fikir2 nak amik yg model kecik. aku ok laa, no hal sbb dia yg akan guna lama tuu. lagi pun, kalo laptop nie payah skit once jadik pe2. haa.. dapat beli full set sumer skali ngan wide screen monitor 19' .. sume2 tu RM2,200 genap! hehehe.. senyom manjang member! :D .. then dia kata meja dia kat umah tu cam tak beh, singgah lak kat mikveli nak beli meja. dpt beli meja ya amat nyer berat nk bwk balik. fuh.. mujo letak lam kembara, kalo keter lain, aku rasa mmg tak muat kotak bekas letak meja pc tu. dan balik umah, slamat laa pasang sumer2 dan betapa eksaitednye muka ana bila sumer tu dah pasang..hehehe.. dan mlm tu aku tido kul 3.30pm dgn kepenatan..heheheh..

No comments:

Post a Comment