Nuffnang Ads

Sunday, March 16, 2008

my busy week

minggu yg meletihkan. dari mula senin pas gi oder motor tapi tak jadik tu. hemm .. nyampah tul bila citer bab motor neh. then selasa, aku dpt call bgtau yg motor yg aku nak tu takde laa pulak. kena tunggu 2-3 minggu br dpt stok baru. so, aku decide kansel jer trus. malas ah tunggu2.. then kes aku nk mintak tukar dept pun satu hal. mengong tul. last2 dpt tau yg AG tak bagi aku tukar. hampeh!! so, kesudahannye aku stay kat dept tu lagi. hem maknanyer aku akan ubah cara aku keje ngan dorang. kalo nk kata aku rude pasni, lantak korang laa. takmo dah bagi muka. nie laa akibatnye bila ikutkan sgt org. rabu tu, aku call kedai motor kat Bangsar, kasi kansel then ptg tu kena gi sana kanselkan. nyampah tul! tapi sempat laa aku kontek lagi satu kedai nie kat Jalan Pahang. amoi tu kata ada stok, so leh gi sana anytime utk beli. fuhh.. ptg tu, setel sumer kansel tu. ngan citibank pun aku harap2 dia dah kanselkan siap2 laa..so aku pun lik umah ngan otak yg kosong sbb tak pikir psl motor. ptg khamis, gi mikveli. ingat nk gi maxis jap, then beli donut. skali budak2 tu ada gak. dorang ajak gi tgk movie. memula nk tgk citer 10,000 DC tapi seat depan laa pulak. kansel laa camtu! tukar tgk Duyung. klakar gak laa sbb ada Apek. then tapau Big Apple Donuts, jumaat lak, tak tau lunch nk gi mana. last2 aku decide gi sogo. tapua makanan lagi baguih. emm.. asbtu, gi kelas amali motor. 1st class aku.. hehehe! dlm 4 kali pusingan tu, sekali jer aku lepas naik titi. ampeh tul! pas kelas, aku lencong gi Jalan Pahang cari motor. kedai yg janji itu ari leh kata takde stok lak. cehh.. ye2 jer. sepanjang jln yg panas tu, aku redah slamber jer 2 kedai motor yg kat area tu. kedai first mintak sampai 5500 tuh! giloss!! then kedai kedua tu lak on d road leh kasi 4880. aku kira amik jer laa yg tu. tapi problem bila keditkad aku leh caj 3k jer.. ampeh! call citibank, rupanye dorang dah caj masuk yg 5k dr kedai bangsar. aku setel2kan yg mana patut dulu br aku set jadik beli. lega.. balik umah dgn keadaan yg lapar ya amat sbb dari pagi tak mkn pe2. balik singgah beli nasi then layan citer industan ngan paler yg penin. telan obat sebijik, lega skit. haa.. dkt2 kul 5.30 kuar umah sbb temankan ana serbis keter dia. kedai kat bangsar tu pun dah tukar owner. ptg tu ujan lebat, tapi redah gak laa. tak tau nk gi mana pastu, lencong ke Mikveli temankan ana beli kasut keje baru. dan slamat laa aku beli baju keje 3 lai. balik tu kebabom tak sedo2 dan aku tak online pun...ahad lak, bangun awal. tah naper tah aku leh terbangun awal. patut nyer semalam gi Puchong tapi decide ngan ana gi lenkali jer laa. so, ari nie lepak umah je. aku basuh baju kurung yg mana ada lam bakul then masak tghari tu. menu tah pe2 sbb aku bantai jer masak. then, ana lak kemas2 bilik dia. kuarkan kotak yg banyak tu,susun kat depan. aku bantai tgk citer kat tv jer. ptg lak tetiba ngantuk, bantai tido.. hehehe!

No comments:

Post a Comment