Nuffnang Ads

Saturday, April 19, 2008

8 tahun daa...

Sabtu, 19 April 2008. Misi: xde plan. owh ye, ari nie genap 8 thn dah aku keje kat tempat sekarang.. tup2 tak sedar masa berlalu. hehehe.. rasa 8 tahun tu sekejap jerr.. dan lam tempoh tu gak, aku dah jaga 3 org bos. meh aku citerkan setiap sorang yea..

1st bos aku - LKS (chinese). dia nie mmg baek ati dan salu join xtvt yg melibatkan org2 tua dan org2 yg memerlukan bantuan. dan secara otometik, aku laa org yg jadik mangsa gi kutip uwang dari member2 dia yg nak contribute @ menderma. dpt pahala gak laa kan? ..heehhe.. tapi aku kadang2 bengang gak keje ngan dia neh, sbb sume aku kena wat sirik. anto email, aku. luluskan cuti, aku. taip surat, aku. antor surat, pun aku.. adoi laa.. dan yg paling ketara ialah, dia nie buta IT. penah sekali dia cuba on pc yg takdak monitor dan bagi reason, pc tu rosak.. adoi laa... aku tahan jer nk gelak taim tu! :P tp pe2 pun, aku terhutang budi gak kat dia sbb dia laa aku leh masuk tempat keje neh. sampai skrg, dia leh ingat lagi nama penuh aku. fuh.. bukan calang2 tu!

2nd bos aku, ALA (melayu). dia nie sempoi. suka tukar2 pendapat aku psl komputer. nak2 psl pe saja yg melibatkan intenet dan segala macam yg elektronik. aku jaga dia tak lama, lam setahun je kot sbb dia dah nk bersara, kira tunggu taim nk pencen je tu. org kata dia nie dulu baran, tapi sepanjang aku jaga dia, takde baran langsung. mebi dah tua kot, or dia jenis tak campor sgt ngan org. banyak wat hal sendiri. emm.. satu yg aku tak tahan ngan dia ialah, bila masuk bilik dia, mesti de bau. adoi laa.. tiap2 ari mesti aku kasi sembur bilik dia ngan airfreshner. mana larat! hehehehe.. tapi sampai skrg, aku still kontek2 ngan dia. nak2 ari raya, tak penah miss nk sms aku. dan jugak aku still buatkan guarantee letter utk dia gi spital.. hehe!

3rd bos aku, MO (melayu). adoi laa.. ngan dia neh, sampai skrg aku de rasa tak puah ati. tu rasanye aku dah bantai cukop2 lam entry yg lepas2.. emm... skrg dia dah aman kat dept baru, baguih laa.. dah2 laa sakitkan palotak org len lak..

so, sapa next bos aku, tak tau lagi. sumer jadi tandatanya. masing2 buat spekulasi dan jugak macam2 kabar angin yg datang. dan aku takmo amik port sangat sbb pe2 pun, aku yg akan jaga org tu.. emm.. well, sepanjang minggu nie, aku quite bizi ngan keje kat opis tu. kena ganti org dari 16 - 25hb disebabkan aku takdak bos laa nie.. nk kata letey tu, tak gak, sbb at least aku de keje. lagipun, aku jaga sorang jer. senang skit palotak. emm...

1 comment:

  1. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.

    ReplyDelete