Nuffnang Ads

Saturday, April 5, 2008

@ One Utama

Sabtu, 5 April 2008. Misi: tak gi kelas motor. pagi nie aku leh telajak tido. mujo dah bitau Sula siap2 yg takmo gi kelas ari nie..hehehe skip kelas laa kira nye neh. sedo2 pun dah dkt kul 12tghari, tu pun sbb si Ana call.. aku pun kujat2 bangun layan mata yg cam takmo bukak lagi neh. kuar bilik, tgk dia ngah lepak2 kat dpn. borak2 ngan dia then dia ajak gi mkn kat Sushi King. suggest kat Midvalley tapi sure nyer susah nk carik parking sbb ada expo kerjaya kat ataih tu. emm.. tadi kitorang laa borak2 psl life skrg. sedey jugak pe yg kitorg borakkan tu. hem! beb, pe yg jadik tu, kita jadikkan pengajaran supaya tak berulang kesilapan yg sama. aku tau, aku banyak salah ngan ko. buat ko rasa mcm tu.. maafkan aku! then dkt2 kul 3.30pm br siap2 nak kuar. decide gi One Utama laa sbb aku nk bli beg backpack utk wak gi keje sampai kat Damansara, ujan tetiba lebat. de skit jem dpn OU tu sbb jalan situ tak complete lagi siap. then nk carik parking pun satu hal laa pulak.. penoh giler kat bwh, terai nasib kat open yg atas. fuh.. mujo dpt parking bwh yg de tutop tu. kalo tak naya jer kena redah ujan. masuk jer lam OU tu, lilau mata cari Sushi King tapi tak jupe gak. ish, takkan lam nyer beso soping complex, takkan takde sushiking, tul dak? sambil cari tu, sempat laa aku usha beg. jupe beg Nike sebijik cam Ana punyer (aku mmg aim yg tu pun) then ada satu lagi beg Elle. kalo nk compare, aku bekenan Nike tu, tapi Elle tu sbb lawo gak. ish.. dah penin paler mikir, langsung carik tempat mkn. ana dah angin perut dah, last choice pilih mkn kat Johny's. bantai steamboat laa lagi baguih. dah letih duk mencari sushiking tak jupe, elok gak mkn steamboat. fuhh, duk mkn2 sambil borak2 ngan ana. lama tak mcm tu sebenarnye. semenjak kitorg dah bwk haluan, masing2 bizi ngan diri sendiri. sesekali mcm ni, teringat lak zaman dulu2. :) .. at least, aku spend time ngan bespren aku. pas abih sume steamboat tu, leh lak layan bananasplit. wah, dapnyeeee! pas mkn, lepak kat luar mik angin dan mik asap skali. sempat gak tu snap2 gambo :P .. then truskan usha mencari beg aku. lam pusing2 tu, sempat laa beli bbrp jenis barang dan jugak Big Apple Donut sebanyak 12bijik (mekasey ana banjer!). then on d way balik, aku singgah kedai Nike dan slamat laa aku beli bagpack yg sebijik beg ana. hehehehe! bese, kembar ler katakan! .. masa balik, jalan clear dan sampai umah, budak2 lom balik lagi. masuk bilik, on pc dan layan YM. skali aku nyer maxis wat hal. asek dari minggu lepas lagi UMTS.. pahtu trus out YM, bengang tul aku! aku call service centre dan dorang kata tunggu 30menet utk reset aku nyer broadband. nie dah kata reset, problem still sama. aperrr daa...! so, besoknyer plan, aku ingat nk gi joging kat tasik dpn Amcorp Mall.. tak tau laa terbangun ke tak neh sbb aku mmg kena eksersaiz.. mintak2 laa tak ujan pagi sok.. fuh!

No comments:

Post a Comment