Nuffnang Ads

Friday, April 4, 2008

edisi gambo


Me & My Ego S!


hahhaha! smart tak gambar neh? blur skit tapi still ok lagi kan? ni motor dah laa Ego S, tuan nyer lak cam ala2 egois laa jugak kan? hahaha..! kalo letak background song, leh laa layan lagu Memburu Impian - Kristal.. hahahah! ni salah satu antara gambo yg member aku mik tadi masa lepak kat titiwangsa.. member neh aku kenai masa borak2 kat YM.. cuma tu laa tadi, lepak2 ngan dia kat sana sambil temankan dia duk layan mik gambor pemandangan. eskot dia dari blakang je laa sbb dia naik beskal.. member br bli kamera brand per aku tak tau laa tapi lawo kamera tu. member baru nk blajar photography.. disebabkan tadi aku ada, secara otometik laa aku jadik model iklan moto tadi. mujo tak ujan dan gambo pun elok jer leh capture. de bbrp lagi yg menarik laa jugak cuma tak brp clear. mlm laa katakan.. dan jugak salah satu gambo yg diambil ialah seperti di profile kat seblah.. tu aku dah ekjas kaler sumer. amacam? menarik tak? ;P

No comments:

Post a Comment