Nuffnang Ads

Monday, October 6, 2008

pembunuhan!

haa.. posting nie len skit dari posting bese aku..kepada sesapa yg ada penyakit geli pada makhluk Allah neh, sila pejam mata or buat2 tak nampak jer... kegelian dan kengiluan adalah tanggungjawab pembaca sirik.. her her her! nak tau psl per? sila rujuk pada gambar2 kat bwh neh. alkisahnye.. aku gi umah abg aku jumaat itu ari. sbb dia de wat mkn2 skit. mlm tu lak aku dah nak ken alik kl.. haa.. dekat kul 3, aku pun wat explore race blakang umah dia.. duk gatai laa amik pokok kunyit, pokok serai, halia, bunga raya n bunga ros kat keliling umah dia tu hah.. dah tu aku tak tgk laa kaki aku sbb tak bajet pun de pacat. sbb kat umah dia clear rumput sume.. tgh duk guling2 ngan anak sedara aku si Alya ngan Nuyin tu, tetiba aku nampak mende itam kat betis aku.. haa.. tu dia hah.. dah brp tahun aku tak kena gigit ngan pacat, tup2 lam sejarah, aku kena gigit pacat lagi .. hahahahaha!!!



1. apa tuuuu???? lembik2 .. gebu2.. cuba teka.. hehehe! kepada yg geli ngan menatang neh, diharap sila tutup mata!


2. aktiviti mengisap darah yg begitu rakus skali.. dah pengaliran enzim bagi menghentikan pendarahan


3. pendarahan berlaku bila tak sempat pacat tu kenyang, dah kena taram minyak gamat. tu pun aku dah letak minyak, still kuar darah gak lagi..


4. pacat yg menjadik debab dan gemuk setelah mengisap darah aku .. tu pun dia lapar lagi, siap nk carik port lain lak!


5. nah.. rasakan... pacat itu hancur dilenyek ngan batu tepi longkang..hahahaha!

No comments:

Post a Comment