Nuffnang Ads

Tuesday, October 6, 2009

my limit is OVER!

hari ni aku dah sampai limit tahap kesabaran. betul2 kali nie menguji sapa diri aku sebenarnye.. ye, selama ni aku diam tak semestinya aku tak folo cite2 psl aku. aku diam sbb aku taknak carik gaduh.. aku diam sbb aku taknak nampakkan keburukan org.. well, aku dah tak guna lagi ckp baik2. pm baik2.. bahasa baik2..

HINA la aku selagi korang boleh hina. CACI aku selagi boleh caci. MAKI aku selagi ada GENG boleh maki!! if aku nk kawen jogging ke.. nk kawen drive thru ker... ada aku susahkan korang?? bahasa mcm palat..!! celaka!! penyibuk!!!!

people think they can humiliate me!
people think they can make fun of me!
people think they can screw me!

but .. people don't think that i can do more than they did!!

No comments:

Post a Comment