Nuffnang Ads

Monday, November 2, 2009

the day after...

sekian lama aku tak update blog nie. byk mende jadik lam life aku.. up-side-down! last aku apdet pun early Oktober. ada hikmah gak aku berdiam diri kat blog nie. sbb aku sure mcm2 lagi yg akan aku taip dan aku carut2 kat sini. so, lebih baik diam dari bising2 kan?

emm.. first, psl Black (kucen persian) yg aku jaga. budak tu kena kurap selama aku balik beraya. alahai siannye! sume bulu da luruh.. muju laa ada ana n mary yg sudi bwkkan kami gi klinik haiwan.. then canner tah, aku lak kena jangkitan kuman tu.. demmm! badan sume kena gatei2 dan yg paling parah bila taim malam la. nak tido jer mesti menggaruk2. atas nasehat dokte, aku amik injection kat klinik. ha.. lega pun.. so far, skrg Black da oke dah.. da boleh mkn elok2, bulu pun da tumbuh, badan kembali cergas dan cerdas!.. tu pun dokte bagi multivitamin skali hah! lagi 2 eko, Ben ngan Chomey tu nk kena bwk gi kinik gak nanti sbb nk kena deworm!

well, dari cite kucen, berbalik pada life aku lak.. penantian utk seseorang itu pun dah selesai. amat berbaloi..! ;) org yg selama ini aku tunggu, pun aku da jupe.. life aku dah takde masalah. sume so smooth. apa yg aku hajatkan telah aku dpt. org yg selama ini aku harapkan wujud dlm angan seperti cinderella story akhirnya dpn mata aku. alhamdulillah.. impian aku akhirnya tercapai. seseorang yg memahami aku. seseorg yg menerima baik buruk aku dan telah membuatkan aku rasa happy selama bersama dia. dan officially... aku ngan dia da selamat bertunang.. terima kasih atas segalanya!

No comments:

Post a Comment