Nuffnang Ads

Friday, January 1, 2010

2010

SELAMAT TAHUN BARU 2010. lagi satu tahun beranjak umur aku.. lagi satu tahun [sementara umur masih panjang] utk aku tempuh sebelum datangnya 2011. apa yg bakal jadi tahun ini, aku harap aku mampu bertahan dan bersabar. kuatkan semangat kerana aku tahu makin byk lagi cabaran yg bakal aku tempuh. hidup aku sendiri, hidup dgn insan tersayang, hidup dgn famili aku sendiri, dan hidup dgn kawan2 sekelilingku. perjalanan hari ini, insyaAllah, jika dipanjangkan umur, pastinya akan byk cabaran. samada dgn org sekeliling aku, maupun diri aku sendiri. aku berdoa agar Allah sentiasa melindungi aku dari 'semangat jahat' yg sentiasa cuba membuatkan aku lupa pada siapa diri aku sendiri sebenarnya. apa yg aku harapkan.. seperti mana yg aku impikan, akan menjadi satu kenyataan. semua kisah sedih, kisah suka duka sepanjang tahun 2009, aku jadikan pengajaran supaya aku lebih kuat utk tahun ini. kepada mereka yg pernah aku wujud dalam hidup aku sebelum ini, ku mohon maaf. tahun ini, aku berharap Allah merahmatkan hidup ini dgn dijauhkan segala kejahatan dan berkatkanlah hidup ini dengan kesabaran.. insyaAllah!

No comments:

Post a Comment