Nuffnang Ads

Saturday, May 1, 2010

1 Mei 2010


alhamdulillah... tepat jam 9.45am, Sabtu, 1 Mei 2010, akhirnya aku SAH bergelar isteri seseorang! dengan sekali lafaz, berakhir lah kehidupan ku sebagai seorang BUJANG! seorang misteri yg hadir dalam hidup aku satu ketika dahulu akhirnya bergelar suamiku. selepas ini, aku tak perlu risau lagi. terima kasih sayang! terlalu byk yg kita tempuh utk hari bahagia ini. dengan air mata kerinduan. dengan api amarah kebencian. dengan segala dugaan dari mereka yg tak penah reti diam memperkatakan hal kita, akhirnya, kita disatukan dalam satu ikatan pernikahan.. semua ini kerana YAKIN.. dan PERCAYA.. jika ini jodoh kita, tak ada siapa yg mampu menghalang kecuali dgn izinNya.. suamiku, bimbinglah aku supaya aku mampu mencium haruman syurga di akhirat kelak.

utk dua org sahabatku, Ana & Mary.. terima kasih banyak atas bantuan kalian. without korang, majlis ini takkan sama seperti hari ini..bermula dari masa aku decide utk nikah sehingga susah-payah korang menyediakan semua persiapan hantaran utk kami berdua. segala jasa baik korang, akan kami kenang hingga akhir hayat. terima kasih banyak2 .. hanya Allah saja yg mampu membalas budi baik korang berdua.

No comments:

Post a Comment