Nuffnang Ads

Saturday, June 5, 2010

meloya..

ari nie, dari pagi lagi meloya dgn bau masakan.. ! eiii.. dari umah mana tah duk masak nei. sampai skrg ni masih lagi memasak dan masih berbau lagi..berapa byk mau masak dah!!! aku ni duk tahan jer mual.. makin idong aku bau tak beh, tekak rasa nak muntah lagi nie. eiii...duk taram minyak Bam Serai ni aku duk sapu kat idong (minyak cap kapak takdak). kat umah nie pun, dah brp ari aku tak masak lauk2. yg leh masak pun, fries jer. tu pun goreng. ni tak tau laa brp lama aku akan avoid dapur tu. eiiii..(tulungggg..!) suami pun aku suh tapau jer, satu sbb aku tak larat nak masak, dua sbb aku taknak bau masakan .. dah ler semalam aku amik emergency leave sbb kena cirit birit. sah, aku kena elak dari makan mangga taim lunch, or trus takleh mkn mangga!

No comments:

Post a Comment