Nuffnang Ads

Friday, November 12, 2010

emosi ..


hari ini, aku rasa sedikit emo.. ada rasa sedikit sedih. sedih dgn apa yg sedang aku dan suami lalui. bagi org lain, mungkin ini ujian kecil utk mereka, tapi bagi kami berdua, hidup ini sentiasa ada ujian.. lepas satu, satu. dalam pada happy, mesti ada yg tak kena. skrg aku amat2 dan sgt2 rasa tertekan. duk kat opis, amat lah takde mood tapi nak tak nak pun, kena stay gak sbb bos nak travel whole week minggu dpn. byk mende nak kena setel before dia travel.
esok aku ada appt kat primanora utk minggu ke-30. nak kena tanye dokte samada ada chances tak aku bersalin awal. if kemungkinan tu ada, abih laa.. brg2 baby tak setel lagi nie.. nak beli sket2 dulu kang, jenuh lak nk spare duit. next gaji 17hb dec.. berharap pada bonus je la nanti. mintak2 laa dpt camana yg aku plan tu.. phewwww..!! lagi pulak, baby sekarang semakin aktif .. tak berhenti2 ke sana kemari.. emmm.. dlm keadaan aku mcm nie, maafkan ummi ye sayang..! :( .. org pesan jgn sedih2 taim pegnen, nanti efek kat baby. tapi nak wat canner? dah itu yg aku rasa skrg.. huhu!!..

1 comment:

  1. ahaa tu dia bakal ibu dok gelabah takut bersalin awal.. hehe.. lek jue aku rasa tak.. lgpun ko takde complication gile terbabas nye mcm aku haritu.. lg 1, taim preggy ni senang moody, salah sikit mula laa.. so take it easy, ko jgn pikir sgt pasal benda lain, just think about u and ur baby. wahh nasehattt... :D :D

    ReplyDelete