Nuffnang Ads

Wednesday, November 10, 2010

permata...

dari pagi tadi, lagu nie terngiang2 kat lam paler. kalo dgr tul2 teliti lirik lagu nie, sedih gak sebenarnye. actually, hubby salu main lagu ni ngan gitar. lagi la lomentik kannnn! kadang2 tu dtg gak lam palotak nie, aku ni isteri yg baik ke? cukup ke apa yg aku buat utk suami yg membolehkan aku jejak ke syurga ? dan tiap kali aku fikir psl tu, tiap kali tu gak aku mintak maaf pada hubby. aku sedar yg aku nie byk melawan, salu gak naik suara, emo tak pasal2... ni skrg nie pulak dah laa bwk baby .. hemmm... moga Allah mudahkan nanti aku nk bersalin!
semalam, masa tgk cite Chinta kat tv3 taim balik keje, ada satu scene yg mak mertua suh menantu dia izinkan si lelaki tu kawen lagi sorang! if aku laa, mmg aku akan bagi izin if hubby nak kawen lagi satu, cuma jgn duk sekali ngan aku, tu je.. tup2 aku lak kena marah ngan hubby! katanye, hanya seorang isteri saja! yg lain tu, pegi jahanam! erkk.. gitu lak jwbnyeee....


Permata (Untuk Isteri Ku)
Artis: Kopratasa

Telah ku siapkan satu daerah paling sunyi
Dalam hati ini untuk kau isi sebagai isteri
Untuk kau penuhi dengan kemuliaan seorang wanita
Untuk kau beri erti dengan kelembutan
Untuk kau hargai dengan kasih sayang

Ku ingin kau jadi wanita mulia
Yang tahu harga budi dan hati
Seorang lelaki bernama suami

Kerana engkau isteri
Ku ingin kau mengerti bahawa hidup ini
Tak semudah yang kita janjikan
Yang kita janjikan
Kerana kau isteriku

No comments:

Post a Comment