Nuffnang Ads

Thursday, February 24, 2011

abih pantang


alhamdulillah.. genap 44 ari aku dah abih pantang. tapi aku rasa aku tak pantang pun! hahaha.. actually kalo nak ikutkan cara pantang yg betul, mebi aku ikut 20% je kot.. lagipun takde sapa yg jaga selama 44 ari nie, maksud aku mak aku or mak mertua, jadik aku kena kuatkan diri. org kata, takleh buat keje2 umah lagi sepanjang tempoh ni tapi kalo aku tak wat, sapa lagi nk wat? mujur laa ada suami yg byk membantu samada dari keje umah or bab jaga baby. just aku berpantang makan utk elakkan ammar dari kena jaundice lagi, contohnye spt halia ngan kunyit. dan jugak elak minum ais yg selama nie aku takleh tinggei tu sbb kalo minum ais, risiko baby kena selsema. sian lak kat ammar nanti. emm.. so far, bekas operet pun dah ok. just tunggu next appt ngan gynea utk buat papsmear. harap2 takde apa2 la. :)

2 comments:

  1. shiok kan...dah ada anak..huhuhu...
    jgn amik ais sampai baby besar kak...penting tu

    ReplyDelete
  2. hehe.. syok tapi tu la, part tido mlm asek tejaga2 tu la. ishh.. err.. ais tak elok kan? tapi kalo teringin nk minum, bley kan? kan? kan? >:)

    ReplyDelete