Nuffnang Ads

Monday, November 14, 2011

EL -v.2

ari ni aku still on emergency leave lagi. malam tadi da text bos, ok kata beliau. syukur dapat bos yg memahami. actually, aku sian kat ammar. takkan nak antar kat nursery ngan keadaan dia skrg. even demam dah kurang tapi batuk ngan selsema tu yg aku risau. takut kang tetiba dia kena suh balik, disyaki bwk penyakit..kan naya! plak bercampur lagi ngan budak2 kat situ yg mak pak terang2 nampak bwk penyakit dari umah memasing [even sakit mata tapi still antar jugak! grrrrr!! ] . dgn penjaga 2 org je plak tu. mesti makin teruk flu dia. pagi2 lagi ammar da kejut. "sayang,arini ammar tak gi skool tauu!' .. salu kalo ari keje, dia nie laa alarm paling cepat dari alarm hp! tepuk2 monggong dia, sapu dahi dia.. aih! bepeluh2.. yg aku pelik nyer, how come baby kecik cenggitu boleh berpeluh kaw2 ..aishh! kipas da kuat lam bilik tu! aiyaa... oh ya! mlm tadi sepatutnye aku attend annual dinner BNM tapi kesihatan anak lebih diutamakan. betul kata org, anak segalanya! bila sampai satu masa, mende2 aktiviti luar2 nie, kira mcm dah tak penting dah pun..heheh..! now i know ..

ammar tgh syok tgk gambar muka sendiri ..senyom sorang2 lak tu! syok tak pasal2..hahahaha!

No comments:

Post a Comment